iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Zou toch raar zijn als een chipset tikken geeft in je geluid...
Ik zie het hele probeleem niet. Waar ben je bang voor?
-Dat de hardware niet compatible met elkaar is?
-Dat het te goedkoop is voor het doel?
-....?
Met iets meer toelichting kunnen we wellicht helpen.
Ik zie het hele probeleem niet. Waar ben je bang voor?
-Dat de hardware niet compatible met elkaar is?
-Dat het te goedkoop is voor het doel?
-....?
Met iets meer toelichting kunnen we wellicht helpen.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell
Hij gebruikt vooral Reason om muziek te maken... En ik heb schrik dat door die chipset (eigelijk de PCI bus i.s.m. die Live) dat niet geheel vlekkeloos verloopt ...
Ik denk dan aan tikjes en vertragingen (µs) in het geluid...
Ik denk dan aan tikjes en vertragingen (µs) in het geluid...
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Probeer het zou ik zeggen, en kom erachter dat het geen probleem is.
offtopic:
Overgins maakt die latency bij Reason niets uit, behalve als hij met midi stoeit.
Overgins maakt die latency bij Reason niets uit, behalve als hij met midi stoeit.
{signature}
Verwijderd
De Via 686B Southbridge + SBLive! hadden op veel borden problemen. Zover ik weet gebruikt de KT400 geen 686B Southbridge meer. Dat is al 1 kans minder dat je problemen krijgt. Daarnaast, bij Asus borden kun je ervan uit gaan dat zij géén problemen hebben met de SBLive!. Ik had zelf een A7V133, een jaar of 2,5 terug, en die had een KT133A aan boord; met daarin inderdaad de gewraakte 686BB. Toch heeft de SBLive! die ik gebruikt heb nooit problemen gemaakt. Diezelfde SBLive! gebruik ik nu nog steeds, zij het op een ander bord.
Ik zou zeggen: installeer de laatste VIA drivers, en zet desnoods de PCI Latency op 64 in het BIOS, en je zou nergens last van moeten hebben.
Ik zou zeggen: installeer de laatste VIA drivers, en zet desnoods de PCI Latency op 64 in het BIOS, en je zou nergens last van moeten hebben.
Firepower heeft volkomen gelijk, ik had ook een KT133A+SbLive! en dus ook die leuke southbridge. In tegenstelling tot firepower had ik dus wel problemen, maar die uitten zich vooral in schokkerige games en niet zo zeer in het geluid. Ben daarom ook naar een nforce chipset overgestapt [Abit NF7-s]. Maar bij de A7V8X is er vooralsnog niets om je zorgen over te maken omdat hij inderdaad die bepaalde southbridge niet heeft.Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 01:20:
De Via 686B Southbridge + SBLive! hadden op veel borden problemen. Zover ik weet gebruikt de KT400 geen 686B Southbridge meer. Dat is al 1 kans minder dat je problemen krijgt. Daarnaast, bij Asus borden kun je ervan uit gaan dat zij géén problemen hebben met de SBLive!. Ik had zelf een A7V133, een jaar of 2,5 terug, en die had een KT133A aan boord; met daarin inderdaad de gewraakte 686BB. Toch heeft de SBLive! die ik gebruikt heb nooit problemen gemaakt. Diezelfde SBLive! gebruik ik nu nog steeds, zij het op een ander bord.
.
Verwijderd
Ik heb zelf een A7V8X met een SB Live! 5.1, en nooit een enkel probleem gehad met deze combinatie (ik maak zelf geen muziek, maar spellen leveren geen enkel probleem op). Ik zou me dus geen zorgen maken.
Pagina: 1