Goedenavond!
Sinds 2 weken heb ik op een PC van mijn Linux Debian geinstalleerd.
Ik ben echt nog een n00b met debian. Maar ik red me er toch wel aardig mee, dwz het begint te komen
. Veel lezen iig.
Samba heb ik inmiddels draaien, ik kan hem ook zien en benaderen met mijn windows PC. Dit is dus allemaal wel gelukt.
Maar nu heb ik toch een probleem waar ik niet uit kom.
Ik heb naar aanleiding van deze site, Unreal tournament G.O.T.Y. geinstalleerd onder debian.
Hij heeft keurig gevraagd om de eerste en tweede CD, tot zover niks mis.
Alleen nu moet ik een script uitvoeren:
./ucc-bin: error while loading shared libraries: libX11.so.6: cannot open shared object file: No such file or directory
Waar gaat het nu fout?
Alvast bedankt!
Het is trouwens de bedoeling om er een dedicated UT server van te maken die dmv SSH (icm putty) bijgehouden wordt.
Sinds 2 weken heb ik op een PC van mijn Linux Debian geinstalleerd.
Ik ben echt nog een n00b met debian. Maar ik red me er toch wel aardig mee, dwz het begint te komen
Samba heb ik inmiddels draaien, ik kan hem ook zien en benaderen met mijn windows PC. Dit is dus allemaal wel gelukt.
Maar nu heb ik toch een probleem waar ik niet uit kom.
Ik heb naar aanleiding van deze site, Unreal tournament G.O.T.Y. geinstalleerd onder debian.
Hij heeft keurig gevraagd om de eerste en tweede CD, tot zover niks mis.
Alleen nu moet ik een script uitvoeren:
En als ik dat doe krijg ik deze melding:ucc decompress /usr/local/games/ut/Maps/CTF-HallOfGiants.unr.uz &&
./ucc-bin: error while loading shared libraries: libX11.so.6: cannot open shared object file: No such file or directory
Waar gaat het nu fout?
Alvast bedankt!
Het is trouwens de bedoeling om er een dedicated UT server van te maken die dmv SSH (icm putty) bijgehouden wordt.