[Debian + UT] Linux server met Unreal Tournament.

Pagina: 1
Acties:

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-02 12:02
Goedenavond!

Sinds 2 weken heb ik op een PC van mijn Linux Debian geinstalleerd.
Ik ben echt nog een n00b met debian. Maar ik red me er toch wel aardig mee, dwz het begint te komen :) . Veel lezen iig.
Samba heb ik inmiddels draaien, ik kan hem ook zien en benaderen met mijn windows PC. Dit is dus allemaal wel gelukt.

Maar nu heb ik toch een probleem waar ik niet uit kom.
Ik heb naar aanleiding van deze site, Unreal tournament G.O.T.Y. geinstalleerd onder debian.

Hij heeft keurig gevraagd om de eerste en tweede CD, tot zover niks mis.

Alleen nu moet ik een script uitvoeren:
ucc decompress /usr/local/games/ut/Maps/CTF-HallOfGiants.unr.uz &&
En als ik dat doe krijg ik deze melding:
./ucc-bin: error while loading shared libraries: libX11.so.6: cannot open shared object file: No such file or directory

Waar gaat het nu fout?

Alvast bedankt!

Het is trouwens de bedoeling om er een dedicated UT server van te maken die dmv SSH (icm putty) bijgehouden wordt.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

JWR schreef op 17 februari 2004 @ 23:08:En als ik dat doe krijg ik deze melding:
./ucc-bin: error while loading shared libraries: libX11.so.6: cannot open shared object file: No such file or directory

Waar gaat het nu fout?
Nou, een klein gokje zou zijn dat hij een file kan vinden ;)
En als je dan op http://packages.debian.org gaat kijken, denk ik dat je er snel genoeg achter bent welke package je moet apt-getten ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 08:24

woutur

Klauwtjes uit!

Niet om het een of ander maar er zijn veel makkelijkere manieren om UT als server geinstalleerd te krijgen. Er is bijv. een package van 68 mb dedicated server.
Verders kan ik de scripts van Abfackeln aanraden. Doe maar even een google'tje naar deze dingen :)

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.