Ik deel met mijn buurman @home.Via de router (buurman ) komt de kabel naar mij.Bij hem werkt het goed, maar bij mij krijg ik om de 5-6 dagen :kan mail.home.nl niet vinden.Geen internet meer.Trek ik de router uit en weer in , dan doet hij het weer.Wie kan mij helpen?????
Verwijderd
haha, bel de helpdesk eens met dit probleem 
Wat voor router ? Sommige routers vallen nogal eens (half)uit met gebruik op het @home netwerk.
Zijn er trouwens meer sites/adressen die dan niet meer gevonden kunnen worden ?
Wat voor router ? Sommige routers vallen nogal eens (half)uit met gebruik op het @home netwerk.
Zijn er trouwens meer sites/adressen die dan niet meer gevonden kunnen worden ?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 23:11 ]
Verwijderd
Aan heel veel dingen, vertel eerst eens wat voor router en wat voor instellingen jullie hebben gedaan.
welkom op de GoT,
het is wel de bedoeling dat je zelf iets probeerd/uitzoekt voordat je een vraag steld. Op de search had je op zn minst kunnen vinden dat het ten aller tijden aan te raden is om te kijken naar nieuwe firmware.
succes
het is wel de bedoeling dat je zelf iets probeerd/uitzoekt voordat je een vraag steld. Op de search had je op zn minst kunnen vinden dat het ten aller tijden aan te raden is om te kijken naar nieuwe firmware.
succes
Kan je deze site nog wel op ip-adres bereiken op zo'n moment ? En is het bij een enkele gebruiker of meerdere ? Verder al eens naar firmware gekeken inderdaad ?
Verwijderd
1) Delen met buren is tegen de policy van @Home.
2) Je geeft ons totaal níets om mee te werken. We moeten zeker maar raden hoe je de boel ingesteld hebt
3) Dit gaat nergens naartoe zo.
1+2+3 = slot + lees dit eens door: Registratievoorwaarden en faq en ook http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/642065//#2.
Succes
2) Je geeft ons totaal níets om mee te werken. We moeten zeker maar raden hoe je de boel ingesteld hebt
3) Dit gaat nergens naartoe zo.
1+2+3 = slot + lees dit eens door: Registratievoorwaarden en faq en ook http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/642065//#2.
Succes
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()