FAST AV_MASTER en STUDIO DV te combineren

Pagina: 1
Acties:

• chemistone
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
Is het mogelijk om een av-master en een studio dv in een computer te zetten, mijn pa heeft namelijk een digitale videocamera, maar ook nog analoge. Voor die analoge camera's heeft hij 2 jaar geleden een AV-master gekocht. Hij wil graag de analoge film omzetten naar digitaal. Kan deze combinatie?

Verwijderd

ligt aan het programma die hiermee moet werken, maar je kan die digitale ook wel aanluiten op die AV master hoor!!!, gewoon je video out op de cam gebruiken!

• chemistone
Op donderdag 14 december 2000 00:01 schreef cyberkiller het volgende:
ligt aan het programma die hiermee moet werken, maar je kan die digitale ook wel aanluiten op die AV master hoor!!!, gewoon je video out op de cam gebruiken!
Ik wil gewoon studio dv gebruiken en mijn analoge films (AVI formaat) inladen in studio dv en terugzetten naar DV-tape.
De demoversie van studio dv kon films opgenomen met de av-master editen en dus lezen.
Nog tips om deze twee kaarten naast elkaar te zetten.

Verwijderd

ja hoor kan gewoon geen probleem heb ze beiden

• chemistone
Op donderdag 14 december 2000 12:59 schreef sub-zero het volgende:
ja hoor kan gewoon geen probleem heb ze beiden
Dat is mooi, welk videoformaat gebruik je bij de av-master om te kunnen afspelen met studio dv, of maakt dat niet uit?
Hoe heb je het verder geinstalleerd, is het nodig om hardwareprofielen te maken of kunnen ze naast elkaar werken.
Welke drivers gebruik je voor de av-master?

Dank

• chemistone
Ja, het werkt, gewoon erbij gezet, configreset gegeven in bios om IRQ's opnieuw te ordenen en het werkt.
Bedankt broeders.
Pagina: 1