Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

zoals de titel al zegt heb ik een PDA en een nokia6610. Nu wil ik een plaatje naar mijn telefoon versturen, maar dit lukt dus niet. Omgekeerd wil het wel ( agenda punt naar de PDA sturen)

Kan iemand mij met dit probleem helpen???

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:09

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Waar doe je dat mee met Infra rood of Blauwtand????

Kan je telefoon dit aan, heb je ook een map aangegeven waar die heen moet.

Wat voor foutmelding krijg je precies???

Of te wel heb je wat meer info voor ons zodat we je beter kunnen helpen

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nokia 6610 heeft geen Bluetooth dus dat is geen optie

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
ik kies "beam picture", maar dat vertikt ie dus lekker en zegt dan failed. De nokia wordt wel herkend

• Sr Juan

Sr Juan

hmm wat voor plaatje probeer je te zenden??? (wat voor extensie), is het niet te groot.

Probeer eens een .bmp van zo klein mogelijk door te zenden. kijken of ie het dan wel doet.

Heb je je telefoon wel aangegeven dat hij iets moet ontvangen.

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Verwijderd

Topicstarter
zowel een jpg, als een bmp geprobeerd. Helaas pindakaas. Trouwens ik heb de IR ontvangst wel aanstaan.

• Sr Juan

Sr Juan

Wat ik mij nog kan herinneren van mij telefoon (gejat :X )

Is dat ik moest aangeven dat ie bestanden mocht ontvangen, ik weet niet of dat ook bij jou ook zo is (ken je toestel niet zo). ergens in beveiliging.

nogmaals veel geluk

Pagina: 1