Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ey, ik heb een nokia 8310

Als iemand mij opbelt, en ik begin te praten door hoor ik me zelf 2 x praten, maar de beller hoort mij niet

weet iemand wat dit is?

Maar met de headset doet ie het wel..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 21:57 ]

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:41
Ik heb hier een 8210 liggen met precies hetzelfde verhaal... Valt ook steeds het geluid van weg, maar ook het bereik :( geloof dat het een kwaal is van die kleine Nokia's.

Schijnt dat als je een nieuw display er in zet (display met toetsenbord dus) dat het over is. Denk dat je dat wel ergens online kan krijgen voor rond de 30 euro.

Whoop!

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij werkt alles oke, maar het probleem is als ik iemand bel, en iemand mij bel, en ik wil praten hoort de andere me niet, maar hoor ik me zelf praten in de telefoon?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:35

Korakal

Up up up!

Het *zou* ook nog een softwarestoring kunnen zijn.
Mijn 8310 microfoon werkte helemáál niet meer; je verwacht niet dat het een SW storing is maar toch was het dat wel...

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:41
In een winkel in Gouda zeiden ze idd ook dat het een software probleem zou kunnen zijn. Ik kon hem laten upgraden voor 40 euro... Maar niet gedaan omdat de hele telefoon me € 50 heeft gekost ;)

Misschien zit er stof tussen je contacten, heb de mijne opengemaakt en schoongemaakt, dat heeft toch 2 maanden geholpen...

Whoop!

Pagina: 1