nog steeds een nickchange
Als je echter een gsm neemt en in een behuizing die je mooi vind mod, heb je wat je wilt, en dan nog draadloos ook.
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Anoniem: 26121
Zie http://www.comsat.de/en/Products.html voor hardware
Kun je dat nog uitzoeken??Zicco schreef op 17 februari 2004 @ 21:44:
Ja dat bestaat, wij hebben er een gehad vorig jaar op mijn werk om te testen. Dat ding kwam uit Amerika, was in Taiwan gebouwd en de qualiteit was crappy. Kan me jammer genoeg het merk niet herinneren.
Zoiets?
ff plaatjes zoeken
Je komt in de winkel zo'n "vaste" telefoon, en je stopt er bijvoorbeeld je SIMkaart van je mobiele telefoon in. Dus als je naar iemand belt die ziet een 06 nummer. Die telefoon zit dan ook niet aan het telefoonnet (analogenet) aangesloten. U snapt wat ik bedoel? Had het eerst niet zo duidelijk uitgelegd

Maar... je bedoelt dus eigenlijk gewoon een mobiele telefoon in de vorm van een 'vast' toestel zoals je vroeger op je bureau had staan?
Zo ja; dan zou ik er eigenlijk geneen weten
Jep dat bedoel ik! Iemand anders misschien?Korakal schreef op 17 februari 2004 @ 22:07:
http://www.golem.de/0001/5752.html < dit is die Sagem combi, de Siemens kan ik zo niet vinden... k heb vast de naam verkeerd onthouden
Maar... je bedoelt dus eigenlijk gewoon een mobiele telefoon in de vorm van een 'vast' toestel zoals je vroeger op je bureau had staan?
Zo ja; dan zou ik er eigenlijk geneen weten
[ Voor 4% gewijzigd door MrZed op 17-02-2004 22:19 ]
Gevonden!Korakal schreef op 17 februari 2004 @ 21:55:
Siemens heeft de 'HomeBase' (mobiele telefoon die binnen bereik van de huiscentrale als DECT fungeert) en Sagem heeft ook een GSM/DECT combi...
Zoiets?
ff plaatjes zoeken
Siemens HomeStation:

Allemaal hier te vinden!
Ook een mooie PowerPoint presentatie
Én
Een product sheet
[ Voor 24% gewijzigd door Ginz op 17-02-2004 23:30 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
zoek ik dus nietGinz schreef op 17 februari 2004 @ 23:28:
[...]
Gevonden!
Siemens HomeStation:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Allemaal hier te vinden!
Én
Een product sheet
Nu in ieder geval nog niet, ik begrijp eigenlijk niet precies wat je nou precies wil....MrZed schreef op 18 februari 2004 @ 01:03:
[...]
zoek ik dus niethehe
Maar weet je misschien ook waar ik vind wat ík zoek?
Leg jij het eens precies uit, dan kan ik je misschien helpen...
-
eigenlijk gewoon een mobiele telefoon in de vorm van een 'vast' toestel zoals je vroeger op je bureau had staan.
Nog een uitleg:
Je koopt in de winkel zo'n "vaste" telefoon, en je stopt er bijvoorbeeld je SIMkaart van je mobiele telefoon in. Dus als je naar iemand belt die ziet een 06 nummer, als iemand je belt op je 06-rinkelt die "vaste" telefoon. Die telefoon zit dan ook niet aan het telefoonnet (analoge net) aangesloten.
U snapt wat ik bedoel?

[ Voor 18% gewijzigd door MrZed op 18-02-2004 09:59 ]
De Nokia PremieCell 22.
Dat is een kastje waar je gewoon een SIM-kaart in kan stoppen, en op dat kastje kan je dan een gewone lijn aansluiten. Dus daarop kan je gewoon zo'n simpele telefoon aansluiten.
Alleen de prijs is niet zo heel leuk...
-
Ja dat zou heel fijn zijn!Black-Xjuh schreef op 18 februari 2004 @ 14:24:
Zo;n ding hebben we op me werk staan als ik er weer ben zal ik het es vragen
En Ginz ook bedankt, dit is altijd een optie!
Maar er is nergens een prijs te vinden ja?
[ Voor 10% gewijzigd door MrZed op 18-02-2004 20:58 ]
Met een mobiel heb je toch veel meer bewegingsvrijheid dan zo'n ding met snoeren enzo? En op een mobiel kun je ook een headset aansluiten enzo.
Je kunt daarmee dus met je vaste telefoon over GSM èn over het vaste net bellen, maar wat ik me afvraag is, of je nu ook met je gsm over het vaste net kan bellen met die homebase, en dus het vaste stoestel uit dieGinz schreef op 17 februari 2004 @ 23:28:
[...]
Gevonden!
Siemens HomeStation:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Allemaal hier te vinden!
Én
Een product sheet

-
Zover ik het kan zien wordt je GSM opgeladen en je INKOMENDE gesprekken naar je vaste toestel doorgesluisd. Haal je je gsm uit de "base" dan werkt het dus niet want je hebt dan geen verbinding (duh).
Anoniem: 82304
Enfin: we hebben met dit apparaat echt heel erg veel storingen.
Dit topic is gesloten.