Toon posts:

Beeld Asus Laptop donker

Pagina: 1
Acties:
  • 1.047 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier een Asus laptop (A2500H) staan, waarvan het beeld enorm donker is. Je zou zelfs denken dat ie uitstaat. Als ik het startmenu open met de Windows-knop, zie je heel vaagjes het Start-menu verschijnen, maar wat er precies staat, kan je niet zien.

Het Fn-knopje in combinatie met F6/F7 (= beeld donkerder/beeld lichter) geeft ook geen resultaat. Je kan het schuifje net zien bewegen, maar het maakt niet uit of ie nou helemaal links of helemaal rechts staat.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is of beter nog een oplossing heeft?

Oh ja: Tijdens het opstarten is het beeld wel gewoon en zie je dus alles prima ...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 21:09 ]

• audi-80
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-08-2025

audi-80

Voorsprong door techniek

Heb je je scherm niet uit staan (Fn + F7)

als ik die toets combinatie indruk krijg ik ook wat jij beschrijft en als ik die nog een keer indruk is het beeld weer normal

Volgens mij zet je daar de achtergrond verlichting mee aan en uit.

Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
VB --> CSL

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:59
er draait zo'n progje mee om je accu te sparen, afhankelijk van in welke zuininge stand deze staat zal het scherm donkerder worden, omdat de lampen achter het scherm natuurlijk erg veel stroom gebruiken.

Er zit zo'n knopje op (ik geloof de meest rechtse toets boven je normale toetsenbord) hiermee kan je schakelen tussen de verschillende energiestanden, je kan deze ook met de hand aanpassen in de powergear instellingen.

Strava

• titan_pi8
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-01 11:51
Backlight zou kapot kunnen zijn. Maar ik heb van een vriend gehoord, die heeft een Dell laptop, dat ze zijn scherm 2x hebben vervangen, zijn mobo 3x en dat hij nog altijd hetzelfde probleem had als jij. Uiteindelijk hebben ze een nieuwe bios geïnstalleerd en het probleem was opgelost ;) :D