Hallo,
Ik zit met een simpel probleem, maar omdat ik niet al te veel HTML-ervaring en -kennis heb, vraag ik het even aan jullie.
Hoe kan ik het beste tekst naar rechts laten inspringen? Ik wil dus iets zoals dit:
Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik kan numbering gaan gebruiken (<ol> en <li> stuff), maar dit lijkt mij niet geschikt? Ik ben al wat op zoek geweest, maar zoals ik al zei, zoveel ervaring heb ik niet, dus ik weet niet goed op wat ik allemaal moet en kan zoeken.
Bedankt!
Ik zit met een simpel probleem, maar omdat ik niet al te veel HTML-ervaring en -kennis heb, vraag ik het even aan jullie.
Hoe kan ik het beste tekst naar rechts laten inspringen? Ik wil dus iets zoals dit:
Het grote probleem is dat ik in het begin niet weet hoeveel niveaus ik ga hebben (de hele site wordt geparset), dus mijn standaard-oplossing gaat niet werken denk ik: maak voor elk niveau dieper een 'dummy kolom' van een handvol pixels breed met lege tekst aan. (de colspan van niveaus hoger wordt dus verhoogd)dit is een tekst bla bla bla
nog wat tekst op hetzelfde niveau
..een niiveau dieper
..en we blijven hier
....nog eentje dieper!
..terug op tweede niveau
terug in root
Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik kan numbering gaan gebruiken (<ol> en <li> stuff), maar dit lijkt mij niet geschikt? Ik ben al wat op zoek geweest, maar zoals ik al zei, zoveel ervaring heb ik niet, dus ik weet niet goed op wat ik allemaal moet en kan zoeken.
Bedankt!