Toon posts:

Upload snelheid optimaliseren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Bestaat er een tweak zodat ik mijn upload snelheid kan optimaliseren, want heb dit nog niet veel zien staan, en las dat dit zelfs niet eens bestond? Is dit zo?

Greetz
Cédric

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 20:35 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Er valt vrij weinig aan een internetverbinding te optimaliseren. Er zijn een paar instellingen die je wat beter af zou kunnen stellen, maar echt veel/merkbaar invloed zal dat nooit geven. Maar zoek gewoon eens op de wat logischere sleutelwoorden en wie weet kom je nog eens wat interessants tegen :)

The devil is in the details.

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 13:32
als je dan toch aan 't lezen bent... lees dan ook 'es een faq ajb. Vooral over hoe je een topic start en daarnaast hoe hier op GoT gedacht wordt over het elkaar de groeten doen... :)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-03 14:04
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 20:33:
Hoi,

Bestaat er een tweak zodat ik mijn upload snelheid kan optimaliseren, want heb dit nog niet veel zien staan, en las dat dit zelfs niet eens bestond? Is dit zo?
Ik zou een snellere internet provider nemen :P

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Als het wel bestond, dan zou iedereen het wel weten, en zou je geen enkel probleem hebben het te vinden hoor :).
Het bestaat dus niet.

System Specs

• Jappo112
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-08 00:55
www.upcsucks.nl voor het geval je een tijdmachine hebt ;)
Pagina: 1