ik loop nu stage, en ik mag daar afentoe wel eens wat meenemen
nu hebben we wel eens LANparty's en aangezien we altijd switches tekort komen
zat ik de denken om 2 switches van me stage plek mee te nemen:
-3COM Superstack II 3300 - 3C16980 100Base-FX Dual Module
-3COM Linkswitch 1000 - 3C16920 100FX
(heb gewoon overgenomen wat erop stond dus)
nu is mijn vraag, kan ik deze aan elkaar koppelen met een fiberglas aansluiting, ze hebben bijde achter fiberglas aansluitingen (bij de ene zitten 2 aansluitingen achterop, dus 2 in en 2 uit (denk ik
)
Ik heb ook een glasvezel kabel meegenomen maar weet dus ook niet of ik die erop kan aansluiten (het is zo'n oranje kabel en er staat op dat zakje FOC-CABLE en is van Siemens (zal nog een pic proberen te posten van de kabel (camera is stuk dus)
ik heb overal gezocht maar kon het niet echt vinden (op de 3com site moest ik ook goed spitten eer dat ik uberhaubt deze switches gevonden had)
bij voorbaat dank
ben nogal n00b op glasvezel switches gebied dus
nu hebben we wel eens LANparty's en aangezien we altijd switches tekort komen
zat ik de denken om 2 switches van me stage plek mee te nemen:
-3COM Superstack II 3300 - 3C16980 100Base-FX Dual Module
-3COM Linkswitch 1000 - 3C16920 100FX
(heb gewoon overgenomen wat erop stond dus)
nu is mijn vraag, kan ik deze aan elkaar koppelen met een fiberglas aansluiting, ze hebben bijde achter fiberglas aansluitingen (bij de ene zitten 2 aansluitingen achterop, dus 2 in en 2 uit (denk ik
Ik heb ook een glasvezel kabel meegenomen maar weet dus ook niet of ik die erop kan aansluiten (het is zo'n oranje kabel en er staat op dat zakje FOC-CABLE en is van Siemens (zal nog een pic proberen te posten van de kabel (camera is stuk dus)
ik heb overal gezocht maar kon het niet echt vinden (op de 3com site moest ik ook goed spitten eer dat ik uberhaubt deze switches gevonden had)
bij voorbaat dank
ben nogal n00b op glasvezel switches gebied dus