Toon posts:

Firewall XP wil niet uit!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probeer firewall in XP uit te zetten, maar dat gaat niet!
Elke keer geeft ie de melding in taakbeheer(dat moet ik steeds doen anders blijft ie maar lopen) Reageert niet!
Wat is er loos met mijn computer?
Bijvoorbaat dank voor de hulp.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:28
Heb je hem al uitgeschakelt bij SERVICES ? (Bij Computer Management)

[ Voor 24% gewijzigd door Hoyden op 17-02-2004 20:21 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 20:19:
Probeer firewall in XP uit te zetten, maar dat gaat niet!
Elke keer geeft ie de melding in taakbeheer(dat moet ik steeds doen anders blijft ie maar lopen) Reageert niet!
Wat is er loos met mijn computer?
Bijvoorbaat dank voor de hulp.
Hoe probeer je hem uit te zetten?

Het zou moeten door eigenschappen van je netwerk verbinding op te roepen en dan het tabblad geavanceerd aan te klikken.

Daar kun je de bovenste optie: mijn computer en netwerk beveiligen door ........
uitvinken.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik weet waar de optie zit om hem uit te zetten, maar ik krijg hem niet uit! Begrijp er niks van.
Bedankt ieder geval zover voor de hulp!

Verwijderd

Hard slaan gaat vanzelf uit }) neem maaruh wat is de foutmelding??? iets meer info ajb

Verwijderd

Topicstarter
Probeer firewall uit te zetten gewoon zoals het hoort, lanverbinding, eigenschappen, geavanceerd en dan vinkje weghalen, maar dat doet ie niet.
Moet dan alt control delete doen dus taakbeheer en daar wordt aangeven dat het programma niet reageert. Dit moet dus een heel simpele handeling zijn om firewall uit te zetten maar mij lukt het niet!

• Berrick
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-03 08:25
je kan kijken of je het registermatig kan instellen.
Googlen gaf:
http://msdn.microsoft.com...grfipfirewallsettings.asp
weet niet of het hiermee mogelijk is maar experimenteer hier eens wat mee...

When someone beats you with a flaslight, you make light shine in all directions.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:28
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 20:44:
Probeer firewall uit te zetten gewoon zoals het hoort, lanverbinding, eigenschappen, geavanceerd en dan vinkje weghalen, maar dat doet ie niet.
Moet dan alt control delete doen dus taakbeheer en daar wordt aangeven dat het programma niet reageert. Dit moet dus een heel simpele handeling zijn om firewall uit te zetten maar mij lukt het niet!
Die firewall zit toch in je SERVICES, daar wordt ie automatisch gestart.
Zet dat uit.
Heb je daar al naar gekeken :? :?

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-05 14:50
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 20:44:
define "dat doet ie niet".
Als je op apply/OK drukt kan het wel even duren voordat dat venstertje weer reageert hoor :)

Een andere manier die al is gegeven is gewoon de ICF service uit te zetten. Hiervoor ga je naar Start > Uitvoeren / Run en vul je services.msc in. Vervolgens zoek je in die lijst Internet Connection Firewall, ga je naar de eigenschappen/properties, en zet je hem op handmatig/manual of uitgeschakeld/disabled.

Maar in principe moet je hem gewoon prima via je netwerkeigenschappen uit kunnen zetten. Wacht je echt wel lang genoeg voordat je doodleuk op taak beëindigen ramt?

Verwijderd

en weet je ook zeker dat je andere firewall werkt, anders hebben wij er weer en potentiel gevaar bij.

Verwijderd

Topicstarter
Heb em inderdaad via SERVICES uit kunnen zetten dus nog bedankt voor de tip maar snap er geen hout van dat je hem niet op de normale manier kan uitzetten.
Pagina: 1