Toon posts:

HomeRF + Pentium 4 met HT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via copernic en Google gezocht naar winkels in de benelux naar usb HomeRF zenders/stations omdat ik namelijk een siemens H4975 gigaset heb, mijn laptop werkt wel, maar mijn PC niet, dit doordat ik een Pentium 4 met HT functie heb en de software ondersteunt geen dubbele cpu zegt de software.

Wie weet of heeft ooit gezien waar ik deze kan krijgen ???

Siemens zegt fijn dat je dat 6 maanden geleden gekocht hebt, maar wij geven geen support , maar je kunt wel iets nieuws kopen, denk het niet dus centrale was al 400 euro exclusief zenders van 179 euro per stuk. Kan wel merken dat ze de oorlog meegemaakt hebben! Koop nooit weer iets van siemens, laatste mobiel gelukkig nokia gekocht, sorry ben een betje pissig op siemens dat ze me niet door unnen verwijzen naar een extern bedrijf die wel HOME RF produkten verkoopt die onder de nieuwe Pentium 4 met HT werken.

• Ghost(NL)
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat gaat er mis ? Installatie of start het pakket niet op ? In het eerste geval zou je kunnen proberen de software installatie op een single cpu machine te capturen met van die software waar ik nu ff de naam niet van kan verzinnen :( en dan de capture instaleren op je pc ?

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

Verwijderd

Topicstarter
OP een gewone pentium 4 doet hij het wel ook op een athlon pc, maar de software en drivers crashen met de HT functie van de Pentium 4, daarnaast kan ik HYper Trade (HT ) uitschakelen, maar dan loopt de pc steeds vast of reset spontaan. als ik dit eerder had geweten had ik wel een P4 met 533 fsb gekocht zonder HT functie!!

zit hem dus puur dat de software 2 processoren ziet, daarop loopt hij vast !

daarom zoek ik ook een zender HOME RF, intern PCI of USB die het wel doet onder de nieuwe Pentium 4 !!!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 20:20 ]

• Ghost(NL)
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hm snap ik, maar je kunt, mits je dat een optie vind HT uitschakelen, hiervoor moet je dan wel Win XP opnieuw instaleren --> daarom krijg je nu de problemen die je aangeeft met Win XP.

Dus dat is de goedkoopste oplossing, ff HT disablen en XP reinstallen en het leed moet geleden zijn.

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)