Toon posts:

Fotoalbum software met netwerkondersteuning

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar fotoalbum software met netwerkondersteuning. Mijn huisgenoten en ik willen graag via het netwerk onze digitale foto's archiveren. We willen dat graag doen met software zoals Adobe Photoshop Album.

Waarom een softwarepakket zoals Adobe Photoshop Album en geen webgallery? Iedereen die op het netwerk zit, moet verbinding kunnen maken met het fotoalbum via de software. Zo kunnen foto's fullscreen bekeken worden en kan je een range foto's selecteren die je wilt e-mailen of bewerken e.d. Met fotoalbum software zoals Photoshop Album kan dat, dit is echter niet mogelijk met een webgallery.

Een netwerkschijf delen is een mogelijkheid, echter moet je dan telkens tijdens het opstarten de software laten zoeken naar nieuwe foto's. Dat is dus niet ideaal.

Bestaat er software die aan onze eisen voldoet?

• MaKK0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-12-2024
Je zou in principe een webserver op kunnen zetten waar je Gallery op laat draaien. Weet niet of het aan je eisen voldoet, moet je maar even kijken op de site :)
Succes!

http://gallery.menalto.co...load&name=News&file=index

• MaKK0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-12-2024
...

[ Voor 99% gewijzigd door MaKK0 op 18-02-2004 10:12 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:27

The Eagle

I wear my sunglasses at night

De functionaliteit die je zoekt zit standaard in Clarkconnect; hier is deze als 1 van de modules beschikbaar. Dat betekent wel dat je er een linux-bak voor in je net moet hangen....kweet niet of je dat wilt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)