Toon posts:

Kan geen software installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik kan soms geen software installeren. Als ik iets wil installeren dan begint het wel en dan stopt het in een keer (installatie voorbereiding). Wat ik wil installeren staat wel tussen de processen weten wat er aan de hand is. Maar als ik op een andere user ga installeren dan lukt het wel.
*Ik heb windows xp home

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 19:51 ]

• TrickShot
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-12-2023

TrickShot

Veel shots... weinig tricks.

Heb je wel de rechten om te installeren? Ga naar configuratiescherm/gebruikersaccounts, hier zie je beheerder of account met beperkte rechten. Het moet beheerder zijn wil je iets kunnen installeren. :)

Is het mss mogelijk om met volledige zinnen te schrijven? 8)7 Je post is nogal onduidelijk op deze manier.

Athlon 2500+ @ 2230 MHz, 512 MB 3200 kingston, 2 x sata maxtor 120 GB, 1 WD 80 GB, Ti4200, Antec Sonata

Verwijderd

Topicstarter
Ja da ben ik. Maar als ik nu mij account verwijder en weer opnieuw maak. Wordt dan alles wat ik heb geïnstalleerd verwijderd van de schijf.

• MRED
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2020

MRED

Carpe diem...

(jarig!)
Waarschijnlijk heb je idd niet voldoende rechten... Vorral omdat je zegt dat het met een andere gebrui8ker wel werkt.

Mijn weblog

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar in het begin kon ik wel alles installeren. maar nu kan ik opeens sommig software niet installeren.
Maar kan da verwijderen geen kwaat.

• marquis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-07 11:19
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 19:58:
Ja da ben ik. Maar als ik nu mij account verwijder en weer opnieuw maak. Wordt dan alles wat ik heb geïnstalleerd verwijderd van de schijf.
Nee.
Dat staat gebakken in de program files en en de default user.
Als je het profiel weggooid (wel op een nette manier via systeemeigeschappen --> geavanceerd --> gebruikersprofielen) dan kan je hierna gewoon een nieuwe aanmaken.
Wel je Favorieten, outlook en Mijn documenten ff saven.
(zo werkt het in XP Pro, in iedergeval).
En idd, het wil nog wel eens gebeuren dat een profiel corrupt raakt.

[ Voor 9% gewijzigd door marquis op 17-02-2004 20:09 ]

Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)

Pagina: 1