Een beetje laat misschien... usermerge

Pagina: 1
Acties:

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 21:05

mymind*

A Beautiful Mind

Topicstarter
Ik wilde mijn GoT en tweakers.net users mergen. Ik weet alleen mijn logingegevens van tweakers.net niet meer. Het ik dacht dat mijn email van mijn tweakers.net account mymind [A.T.] zonnet [punt] nl was, maar die werkt op een of andere manier niet.
Hoe kom ik nu aan mijn logingegevens en een goede usermerge? ik wil graag de username van GoT behouden.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Jij bent dit en naar je Zonnet.nl-adres is een nieuw password gestuurd waarmee je weer kunt inloggen enzo, en dus ook de merge voor elkaar kunt maken :) .

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 21:05

mymind*

A Beautiful Mind

Topicstarter
Ok, dank je, ik ga het proberen. De laatste keer werkte het niet. Bedankt voor de snelle reactie

edit:
Ik krijg een melding dat mijn GoT account al gekozen is bij een mergevoorkeur. Kan dat die van mij zijn? dat het de vorige keer al gelukt is. Ik lees net dat de daadwerkelijke merge nog op zich laat wachten. Klopt dat?

[ Voor 55% gewijzigd door mymind* op 17-02-2004 19:25 ]

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-02 12:22
Bij voorbaat excuses voor het schoppen van dit topic, maar wat zijn de laatste berichten over de merge?

Het mededelingen-topic hierover dateert alweer van ruim een half jaar geleden:
Tweakers.net en GoT userbase merge *upd: 16-6-2003*

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Binnenkort zal er een nieuwe datum geprikt worden.

Professioneel Hyves-weigeraar