Toon posts:

[HTML] waar rekening mee houden bij Palmtop-website

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een webinterface ontwikkelen voor een palmtop (naar de huidige standaard). Zijn er bepaalde standaarden waar ik rekening mee moet houden (speciale HTML, XHTML)? Ik heb begrepen dat de palmtop-browsers wat kritischer zijn, en lichter zijn dan de desktop-browsers, lijkt me ook niet meer dan logisch..

Zijn er bepaalde palmtop-webdevelopement standards of sites beschikbaar waar ik kan kijken? Ik kan op internet niet zo direct wat vinden... correct me if i'm wrong.

MvG,

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-05 16:10

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Wat bedoel je met "palmtop"?

Palmtop = is de bovenkant van een palmboom
PalmOne = een bedrijf dat PDA's maakt
PalmSource = een bedrijf dat PalmOS maakt
PDA = personal digital assistent, draagbare computer.

Moet het alleen werken op Palm PDA's, en niet met Linux, Symbian of Microsoft systemen?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

gewoon netjes al je content in de html, al je opmaak in je css en het media type op handheld zetten lijkt mij de beste methode

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Hou het simpel (geen ingewikkelde plaatjes) en hou er rekening mee dat het schermpje meestal hoger dan breed is.

Dus geen grote lappen tekst, maar een serie links naar de teksten.
Kijk voor inspiratie eens op andere sites, zoals pda.tweakers.net

-edit-
@ Johnny: wat dacht je van een computer die in de palm van je hand past, desktop op je bureau, laptop op schoot, palmtop in je hand(palm) ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Resistor op 18-02-2004 11:03 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?