Ik heb een probleem bij het maken van een website, het is een vrij simpel idee eigenlijk wat ik wil doen. Zie volgende afbeelding:

Nu bestaat deze pagina uit 3 tabellen, namelijk 1 voor het menu, 1 voor de tekst naast het menu (rechts) en 1 om deze beide tabellen heen.
Ik wil dat de middelste cel van het menu altijd minimaal de grootte heeft van de complete pagina. Maar na vanalles geprobeerd te hebben is het me nog steeds niet echt gelukt.
Hier volgt een stukje (versimpelde) code:
Maar ik kom er maar niet uit... iemand misschien enig idee hoe dit opgelost kan worden?
alvast bedankt!

Nu bestaat deze pagina uit 3 tabellen, namelijk 1 voor het menu, 1 voor de tekst naast het menu (rechts) en 1 om deze beide tabellen heen.
Ik wil dat de middelste cel van het menu altijd minimaal de grootte heeft van de complete pagina. Maar na vanalles geprobeerd te hebben is het me nog steeds niet echt gelukt.
Hier volgt een stukje (versimpelde) code:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| <table width="750" cellpadding="0" cellspacing="0" border="1"> <tr> <td width="150" valign="top"> <table width="150" cellpadding="0" cellspacing="0" border="1"> <tr> <td> BLABLA </td> </tr> <tr> <td height="20"> Hier komt straks ook nog een tekstje </td> </tr> </table> </td> <td> <table width="100%" cellpadding="0" cellspacing="0" border="0"> <tr> <td width="600" valign="top"> Titel Met tekst eronder </td> </tr> </table> </td> </tr> </table> |
Maar ik kom er maar niet uit... iemand misschien enig idee hoe dit opgelost kan worden?
alvast bedankt!