Toon posts:

ZieMijn.Info - Mensen Nodig..

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een dating script omgebouwd naar profiel script.. het leek in het begin een mooi script maar ik kwam later zoveel fouten tegen.. dat ik het script gewoon zat ben.. nou wil ik graag een nieuw en beter script beetje zoals cu2..

Maar dat lukt me nooit alleen.. er wou een 13 jarige helpen maar die weet net aan hoe je een bestaande script moet installeren..

De site moet zoveel mogelijk gratis blijven.. Ik hoop dat wat mensen willen helpen
Je kan wel van mij 5 mb gratis hosting krijgen en als goede daad de site beheren om profielen in de gaten te houden en nieuws updaten.. Wie zou er willen helpen ?

Het moet gewoon een super site worden >:)
Ik had al een mooi script gezien gratis.. Die moet alleen effe goed verbouwd worden.. script van TVW Projecten.

Ik hoop graag van jullie te horen.

Verwijderd

Dit is meer een plek waar mensen je kunnen helpen als je zelf een louche dating site wilt schrijven, maar niet echt de plek om mensen te zoeken die het voor je willen doen.

Bovendien klinkt je project niet echt als super uitdagend, moet ik zeggen ... 8)7

• yowen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-01-2011
5mb gratis hosting.... Wow dat is veel. Daar kun je nauwelijks een beginneling mee op weg helpen...

Systeem Specs
AMD 64 op MSI K8N Neo Platinum, 1GB 2-3-2-5 PDP Systems Patriot Geheugen, Crucial 128mb 9800pro, 160gb Maxtor Sata, Antec Sonata

Verwijderd

Topicstarter
Ja, Misschien dat er wat mensen hier zijn die dat wel willen.. je weet het maar nooit. en als je het nooit vraagt kom je er ook nooit achter :)
Ik wil gewoon de site van cu2.nl verbeteren.. Maarja we zien het wel :*)

Verwijderd

Topicstarter
yowen schreef op 17 februari 2004 @ 19:12:
5mb gratis hosting.... Wow dat is veel. Daar kun je nauwelijks een beginneling mee op weg helpen...
Misschien wel wat meer hoor.. 20 mb dan :p
Mijn hosting is ook niet gratis :O

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-05 19:01
Waarom zou je cu2.nl willen verbeteren? Die markt zit al betrekkelijk vol lijkt me. En netjes leren scripten kan je ook zélf leren, zo moeilijk is het echt niet hoor :). Als je er zelf echt niet uitkomt mag je ook altijd specifieke vragen stellen.

En met 5 megabyte hosting maak je niet echt veel mensen warm lijkt me ;). En de tijd van mensen is ook niet gratis.

[ Voor 8% gewijzigd door coubertin119 op 17-02-2004 19:15 ]

Skat! Skat! Skat!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 19:12:
Ja, Misschien dat er wat mensen hier zijn die dat wel willen.. je weet het maar nooit. en als je het nooit vraagt kom je er ook nooit achter :)
Ik wil gewoon de site van cu2.nl verbeteren.. Maarja we zien het wel :*)
op welk vlak?
Qua design? gaat je lukken
Qua Gebruikersvriendelijkheid? gaat je lukken
Qua bekendheid? Veel plezier. Je mag al blij zijn als je 0,01 % van hun markt kan pakken....

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Het werven van mensen is nou niet bepaald de bedoeling, als je graag bekendheid wilt geven aan je site kun je natuurlijk altijd met onze directeur Daniel Kegel een afspraak maken voor bannering O-) ;)

Dicht dus.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.