Ok nu onze begane grond bijna klaar is (verbouwing
) kunnen we eindelijk een goeie home cinema gaan afschaffen... De tv is al gekocht vorige maand.. een Sony KV36FS76.. 92cm dus
Nu de home cinema nog.. ik ben niet geintreseerd in dure en pro spullen (b&w speakers etc.. you get the point
).. Maar een beetje midsegment dingen zijn leuk..
Ik heb dus 3 dingen nodig: Reciever, DVDspeler en Speakers.
Reciever: ik zat dus te denken aan de Pioneer VSX-D712-S: http://www.pioneer.nl/nl/...id=3771&taxonomy_id=62-98
Hij ziet er mooi uit en heeft leuke specs.. Ik zit nog te twijfelen tussen die en de Sony STR-DB790QS. Persoonlijk vind ik de Sony mooier, maar de Pioneer heeft veel meer functies (volgens mij
).. Dus mijn budget is ook ongeveer 375 voor de Reciever. Als je dus met een andere kan komen die ook goed is en in dezelfde prijsklasse.. lame weten.. en aub een beetje merk.. sorry maar ik vertrouw rare merken nou eenmaal niet
DVD Speler: Nou aangezien ik heleboel Divx/Xvid en SVCD's heb zou ik dus graag zo'n Kiss willen kopen. Ik heb geen netwerk verbinding beneden (stom stom
en ze hadden nog gevraagd als het moest
).. dus heeft het dan wel zin om eentje te nemen met netwerkaansluiting of niet? ik denk dat ik de DP1000 of DP1500 wordt.. verschil zit namelijk alleen in de netwerk optie of nie? Als ik de firmware ook kan updaten via cd dan doe ik maar de DP1000... oh jah als ik de DP1000 neem.. kan ik misschien wireless lan erop aansluiten of zo?
?
hierbij weer zelfde verhaal.. heb je een op of aanmerkingen of juist andere producten lame weten..
oh jah! regio vrij allemaal heh
Speakers: Nu het belangrijkste
Ik heb dus al gezegd dat ik geen dure B&W speakers nodig heb.. Maar er is nog een andere voorwaarde: aangezien het beneden strak ingericht wordt.. moeten de speakers dan ook zilverkleurig zijn met zwart of zo.. helemaal zwart.. liever nie
Ik heb ook geen zin in die grote speakers die er vierkant uitzien etc.. doe maar liever die satteliet systemen
Dus nu weet ik dat ik moet luisteren naar die krengen voordat ik ze koop.. maar ik wou toch advies vragen hier. Ik zat te kijken naar de Pioneer S-VLF3, S-V50B-S en de S-V70-III . De eerste en laatste hebben de meeste aantal watts dus die vind ik ook het beste op dit moment
Enige luidsprekers van Sony die ik kan vinden zijn de KSV500 of zo..
Mijn eisen zijn dus .. nou eigenlijk veel:
- +100W per satteliet
- +100W sub
- Grijs/Zilverkleurig
- flootstander als het kan
Dus nu weer.. lame weten wat je ervan denkt en als je andere mogelijkheden hebt of zo.. . budget is ongeveer 600/700 euro....
pff dat wasveel tekst.. als je nu nog kracht hebt om te adviseren.. dan vraag ik je.. doe maar gerust
Nogmaals ter verduidelijking: Totaal budget is om en nabij 1400 euro (600/700 voor speakers, 375 ongeveer voor Reciever en ongeveer 350 of zo voor dvdspeler.. hangt dus af van verschil in dei dp1000 en dp1500)
Nu de home cinema nog.. ik ben niet geintreseerd in dure en pro spullen (b&w speakers etc.. you get the point
Ik heb dus 3 dingen nodig: Reciever, DVDspeler en Speakers.
Reciever: ik zat dus te denken aan de Pioneer VSX-D712-S: http://www.pioneer.nl/nl/...id=3771&taxonomy_id=62-98
Hij ziet er mooi uit en heeft leuke specs.. Ik zit nog te twijfelen tussen die en de Sony STR-DB790QS. Persoonlijk vind ik de Sony mooier, maar de Pioneer heeft veel meer functies (volgens mij
DVD Speler: Nou aangezien ik heleboel Divx/Xvid en SVCD's heb zou ik dus graag zo'n Kiss willen kopen. Ik heb geen netwerk verbinding beneden (stom stom
hierbij weer zelfde verhaal.. heb je een op of aanmerkingen of juist andere producten lame weten..
oh jah! regio vrij allemaal heh
Speakers: Nu het belangrijkste
Ik heb dus al gezegd dat ik geen dure B&W speakers nodig heb.. Maar er is nog een andere voorwaarde: aangezien het beneden strak ingericht wordt.. moeten de speakers dan ook zilverkleurig zijn met zwart of zo.. helemaal zwart.. liever nie
Ik heb ook geen zin in die grote speakers die er vierkant uitzien etc.. doe maar liever die satteliet systemen
Enige luidsprekers van Sony die ik kan vinden zijn de KSV500 of zo..
Mijn eisen zijn dus .. nou eigenlijk veel:
- +100W per satteliet
- +100W sub
- Grijs/Zilverkleurig
- flootstander als het kan
Dus nu weer.. lame weten wat je ervan denkt en als je andere mogelijkheden hebt of zo.. . budget is ongeveer 600/700 euro....
pff dat wasveel tekst.. als je nu nog kracht hebt om te adviseren.. dan vraag ik je.. doe maar gerust
Nogmaals ter verduidelijking: Totaal budget is om en nabij 1400 euro (600/700 voor speakers, 375 ongeveer voor Reciever en ongeveer 350 of zo voor dvdspeler.. hangt dus af van verschil in dei dp1000 en dp1500)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 19:43 ]