Ik ben mijn athlon 2800+ aan het overclocken via de fsb met stapjes van 1mhz. Ik ben nu onderhand al bij 185mhz maar de type aanduiding van mijn processor (bij de bios en in windows) blijft 2800+ terwijl dit al rond de 3100+ zou moeten liggen. ALs ik de fsb op 100mhz zet geeft hij wel aan dat ik een athlon met 1243mhz heb dus wat zou dit kunnen zijn? Ik heb verder geen topics gevonden over dit verschijnsel.
Wat voor een mobo heb je?
ALs je een bios update doet heb je kans dat je wel een aanduiding krijgt. mijn mobo ging maar tot 1500xp en na een update kreeg ik wel 1600xp te zien (en na overclock de daaropvolgenden)
ALs je een bios update doet heb je kans dat je wel een aanduiding krijgt. mijn mobo ging maar tot 1500xp en na een update kreeg ik wel 1600xp te zien (en na overclock de daaropvolgenden)
mcb1
vreemd want ik heb 2 weken geleden mijn bios naar de nieuwste versie geupdate (asus a7n8x deluxe 2.0 rev 1007)mcb1 schreef op 17 februari 2004 @ 18:44:
Wat voor een mobo heb je?
Sommige moederborden geven een andere processor-aanduiding na het overclocken. De meesten houden echter gewoon de originele naam aan, en geven soms nog de werkelijke snelheid aan. Niks om je zorgen over te maken dus 
Zolang de programma's de goede snelheid wel weergeven zit je gewoon goed
(cpu-z, wincpuid etc)
Gewoon doorgaan met OC-en dus
Zolang de programma's de goede snelheid wel weergeven zit je gewoon goed
(cpu-z, wincpuid etc)
Gewoon doorgaan met OC-en dus
Dit topic is gesloten.
![]()