Ik ben bezig met een windows 2003 server te configureren, alleen nu ben ik bezig met de dns... maar hier begrijp ik niet zoveel van, weet iemand goede tutorials of boeken waarmee ik makkelijk mijn dns kan configureren?!
wat dacht je van google?
en natuurlijk microsoft.com daar staat genoeg over in
daarnaast heb je vast een boekje bij je (legale) versie van win2003 gehad
en natuurlijk microsoft.com daar staat genoeg over in
daarnaast heb je vast een boekje bij je (legale) versie van win2003 gehad
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Mag ik je ten eerste vragen waarom je met Win2k3 begint als je er geen informatie over hebt? 
Verder kan je ook bij Howto's & Guides kijken en [rml][ Windows2000] DNS tips en uitleg[/rml] lezen
Daarnaast: Install and Configure DNS in Windows 2003
Verder kan je ook bij Howto's & Guides kijken en [rml][ Windows2000] DNS tips en uitleg[/rml] lezen
Daarnaast: Install and Configure DNS in Windows 2003
[ Voor 22% gewijzigd door G33rt op 17-02-2004 18:10 ]
Nopez, heb geen boekje gekregen bij mijn LEGALE versie van windows 2003... het is namelijk van mijn stage plaats en dat is een basisschool, dus die doen via zo'n speciaal bedrijf software aanschaffen voor minder geld...
Maar ik heb dus ook al gezocht op google, maar kon niet echt een goede duidelijke tutorial vinden... daarom vraag ik jullie advies!
Maar ik heb dus ook al gezocht op google, maar kon niet echt een goede duidelijke tutorial vinden... daarom vraag ik jullie advies!
with G33rt
Tutorials zat iig..
Neem eerst deze even door aub: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Tutorials zat iig..
Neem eerst deze even door aub: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
[ Voor 5% gewijzigd door momania op 17-02-2004 18:11 ]
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Dit topic is gesloten.
![]()