Toon posts:

dmg naar iso converteren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Weet iemand misschien hoe ik in windows eem .dmg bestand kan converteren naar .iso bestand. Ik heb wat gedownload, maar weet niet of het in windows wel werkt!!!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Program and/or Extension Function Company
Macintosh OS X Disk Copy Disk Image File Apple Computer, Inc.
Specific Notes
Treated like a real disk. Can be created with Disk Copy, burnt to CD or mounted as a normal volume.
je zou eens moeten kijken of iets als Alcohol 120% dit image formaat ondersteund :)

Verwijderd

misschien dat winiso kan helpen? die kan ook vanalles converteren.
maar heb hem ff niet geinstalleerd dus kan niet controleren.. pc is net opnieuw ingericht

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je kan erg veel vinden even te [google=.dmg convert .iso]. Als het image MacOS bestanden bevat kan je het waarschijnlijk niet onder Windows gebruiken. Deze zijn zoiezo te herkennen omdat ze geen extensie hebben. Bijvoorbeeld een bestand in Windows heet 'blaat.exe', dan zou deze .exe in een MacOS-programma niet voorkomen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Beiden zijn images. Waarom zou je hem dan willen converten? In de praktijk maakt het niet uit wat je gebruikt, ik kan altijd beiden mounten met daemon ;)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Mounten met daemon tools? Ik zie dmg echt niet in het lisjtje staatn bij mount image, staat dat er niet tussen of maak jij hier een foutje? :)

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Dat klopt, maar als je all files weergeeft kan je ook andere bestanden mounten.
Pagina: 1