3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Das makkelijk
Ik ben toch malle pietje niet!
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
15 ms responstijd
400:1 contrastratio
1280*1024 max. resolutie
DVI- en analoog-aansluiting
€ 555,--
[ Voor 9% gewijzigd door SpleeffY op 17-02-2004 20:19 ]
Verwijderd
mooi tochJT schreef op 17 februari 2004 @ 17:24:
Tnx. Die Philips 100hz breedbeeld is wel achterlijk goedkoop !
Vraagje hè?
Die Cordless Desktop Optical SE voor 44 euri op pagina 7 .. Daar lijkt de muis op een MX te lijken.. Optical + Wireless = MX700.. Alleen die is al 70 euro ofzo en dan zou de advies-prijs 90 zijn? I doubt it..
Ik heb ff op logitech.com gekeken en alleen de MX-muizen hebben zo'n "bolletje" (Logitech-merkje enzo) bovenop zitten..
Iemand een idee?
ook al een mediamarkt in hengelo, die in enschede is net geopend
is die dvd speler van 39 euro nog kwalitatief te noemen?
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Die DVD fikkert..woei!
Mooie is dat ik er vlak bij woon
Leave only footprints, take only memories
Wat denk je zelfReefer schreef op 18 februari 2004 @ 17:42:
ok dan
ook al een mediamarkt in hengelo, die in enschede is net geopend
is die dvd speler van 39 euro nog kwalitatief te noemen?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Nederlander in België
Nee, het is niet de MX700. Het is zeg maar de voorganer van de Logitech Cordless Desktop MX set, volgens mij heette die Logitech Cordless Desktop Optical..Osiris schreef op 18 februari 2004 @ 17:28:
Hmz..
Vraagje hè?
Die Cordless Desktop Optical SE voor 44 euri op pagina 7 .. Daar lijkt de muis op een MX te lijken.. Optical + Wireless = MX700.. Alleen die is al 70 euro ofzo en dan zou de advies-prijs 90 zijn? I doubt it..
Ik heb ff op logitech.com gekeken en alleen de MX-muizen hebben zo'n "bolletje" (Logitech-merkje enzo) bovenop zitten..
Iemand een idee?
Ik bedoel de muis in dit setje: http://www.logitech.be/in...L,CRID=486,CONTENTID=6012
[ Voor 13% gewijzigd door JJapie op 18-02-2004 18:14 ]
Verwijderd
Hebben we gehad in Groningen, is niet een bijster goed apparaat. Is van Medion, 30ms reactietijd ofzo. Echt puur en alleen geschikt voor office/internet. Ik vond hem ook niet heel scherp, zelfs niet op zijn native resolutie. Ook niet na autocalibratie en een paar minuten handmatig calibreren.SpleeffY schreef op 17 februari 2004 @ 20:18:
Gericom 19" TFT
15 ms responstijd
400:1 contrastratio
1280*1024 max. resolutie
DVI- en analoog-aansluiting
€ 555,--!
Hij was bij ons ook 555 euro, maar het is een ander model dan op het plaatje. Waarschijnlijk hebben ze in Hengelo ook eentje in het zilver, met wat hoekige lijnen. Die 15ms slaat dus nergens op en DVI heeft hij ook niet.
Ga maar kijken, ik weet het bijna wel zeker.
Verwijderd
Ook dat hebben we gehad in Groningen, ook voor 44 euro (zo spectaculair zijn die openingsaanbiedingen ook weer niet dus). Het is een gewone cordless mouse, niet uit de MX serie. Gamen zou ik er niet op doen, maar daarvoor wil je sowieso geen draadloze prut (zelfs de MX700 vertrouw ik niet maar dat kan tussen mijn oren zitten). Is wel een erg prettig setje verder, geen één teruggezien. In tegenstelling tot een vergelijkbaar pakket van QwareOsiris schreef op 18 februari 2004 @ 17:28:
Hmz..
Vraagje hè?
Iemand een idee?
Hmm, volgens het plaatje is het wel die MX-set maar die is 129 euro normaal. Dat KAN dus gewoon niet kloppen. Staan wel vaker fouten in die flyers hoor. De makers trekken dan gewoon een plaatje van de Logitech site ofzo en pleuren het eerstedebeste draadloze setje erin wat ze zien lijkt het.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 18:50 ]
ik keek er even naar en deze waren echt beter dan de monitoren die in de buurt stonden, hele fijne helderheid etc. IMHO
[ Voor 17% gewijzigd door X-Lars op 18-02-2004 18:51 ]
Verwijderd
Ja de SDM-S93 serie, erg fijne schermen. Zijn net binnen dus weet ik er even niets van, maar ik zou niet op het kaartje afgaan want daar zijn ze/we nooit zo nauwkeurig mee (altijd haast haast en eerst even de prijs erop kwakken, specs komen later wel, maar wordt vaak vergeten). Zal wel rise/fall zijn, dus samen 25ms. Snellere 19inch TFT's zijn er wel maar die zijn onbetaalbaar.X-Lars schreef op 18 februari 2004 @ 18:50:
ik was vanmiddag in de MediaMarkt Groningen, daar stonden 2 19" TFT's van Sony met een respons van 13ms of 15ms ofzo. Een donkerblauwe van € 619 en een grijze van € 589 als ik het goed heb. Contrastratio 500:1. Dus voor een paar euro meer heb je volgens mij wel goed spul! Nou weet ik alleen niet meer waar verder precies het verschil in zat, het was niet alleen de kleur.
En de helerheid is puur instelbaar. Eizo's staan van zichzelf heel donker, maar het zijn wel de beste schermen die er zijn
Wat betreft TFT's kan je beter voor een goede 17inch gaan dan een crappy 19inch. LG 1715S (of de 1720!!
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 18:55 ]
Staat bij de Mediamarkt en ook bij de Hema.
www.hyundaiq.com/pro_l17t.asp
klik_voor_image
And The Only One
Ik kan me niet voorstellen dat als ze EN DVI claimen, EN 15 ms reactietijd, dat het dezelfde is als dat jij bedoeldVerwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 18:44:
[...]
Hebben we gehad in Groningen, is niet een bijster goed apparaat. Is van Medion, 30ms reactietijd ofzo. Echt puur en alleen geschikt voor office/internet. Ik vond hem ook niet heel scherp, zelfs niet op zijn native resolutie. Ook niet na autocalibratie en een paar minuten handmatig calibreren.
Hij was bij ons ook 555 euro, maar het is een ander model dan op het plaatje. Waarschijnlijk hebben ze in Hengelo ook eentje in het zilver, met wat hoekige lijnen. Die 15ms slaat dus nergens op en DVI heeft hij ook niet.
Ga maar kijken, ik weet het bijna wel zeker.
Verwijderd
Probeer maar eens dat scherm te vinden op www.gericom.com.
Erg goed scherm, de 19" kost trouwens 779 euro. Voor een 19 inch is dat geen geld, en dan zit er nog een TV tunert in ook nog. Hyundai is prima spul, veel TFT panels van gerenommeerde merken hebben ook eentje van Hyundai erin hangen. Kwalitatief is het in elk geval in orde. De reactietijd staat nergens maar dat zal wel 25ms zijn wat prima is voor standaard gebruik maar je hebt in games wel wat ghosting. Hardcore gamers vinden dat irritant, indidentele spelletjesspelers kunnen ermee leven.Diamon schreef op 18 februari 2004 @ 19:13:
Hymzzzz, iemand ervaring met deze 17"
Staat bij de Mediamarkt en ook bij de Hema.
www.hyundaiq.com/pro_l17t.asp
klik_voor_image
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 20:37 ]
Anyway: die Creative Zen 20GB was niet duur voor 199 euro
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards