[outlook2002] DBX files terugzetten

Pagina: 1
Acties:

• Jurgle
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-05 23:44

Jurgle

100% Compatible

Topicstarter
Ik heb een format van mn C schijf gedaan, waar XP op stond (en weer staat). Ik sloeg mijn mail altijd op op de D partitie. Daar maakt outlook 2002 van die DBX bestanden voor.

Vervolgens, na het formateren, wil ik deze DBX bestanden weer gebruiken maar ik krijg het niet voor elkaar.

Na lang zoeken in de opties van MS Outlook 2002, google en GOT kan ik het nog steeds niet vinden.

Weet iemand hoe ik mijn mail weer kan lezen in outlook 2002?

[ Voor 3% gewijzigd door Jurgle op 17-02-2004 17:10 ]

My opinions may have changed but not the fact that I am right ― Ashleigh Brilliant

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Voor zover ik weet maakt Outlook gebruik van .pst files, en Outlook Express van .dbx files.
Als je die .dbx files wilt importeren in Outlook zul je File -> Import moeten doen, dan Import Internet Mail and Addresses, dan Outlook Express. Het lijkt erop dat Outlook direct de databestanden van OE opent, dus misschien moet je ze eerst in OE zelf importeren, ben niet zo'n held met OE :+

[ Voor 33% gewijzigd door blackd op 17-02-2004 17:17 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:32

momania

iPhone 30! Bam!

Outlook is geen OS, dus:
Windows Operated Systems >> Software Algemeen

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ik gok erop dat je het over OE hebt, die maakt namelijk zoals al gezegd .dbx

Bestand > Importeren > Berichten > OE 6 > Uit archiefmap

en pak je .dbx. herhaal dit voor alle dbxen die je hebt :)

desnoods exporteer (bestand > exporteren > ok > kies mappen) je hem daarna weer, om te importeren in Outlook (dus niet OE) :)

OE6 zit toch standaard bij XP, dus deze import-export-import is mogelijk :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zet de .dbx bestanden in de map %SystemDrive%\Documents and Settings\UserName\Local Settings\Application Data\Identities\{...}\Microsoft\Outlook Express\ en het .wab adresboekbestand in %SystemDrive%\Documents and Settings\UserName\Application Data\Microsoft\Address Book. Dit is voor OE de standaard lokatie. Daarna kan je importeren in Outlook XP :0

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters