[Gezocht]Lan Party voor consoles *

Pagina: 1
Acties:

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
IK en een vriend van mij willen graag naar een Console Lan Party om iedereen te ownen met Gran Turismo 3 ;)

Maar ik kan geen lans vinden waar alleen met GranTurismo 3 of consoles wordt gespeeld :'(

Weten jullie mss een paar goeie console lans met Gran Turismo 3 natuurlijk? :)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:49
Denk niet dat zoiets georganiseerd wordt voor grote groepen zeg maar. Zelf hebben we binnenkort wel een console avond (tig consoles, stapel tv's en veel eten :P). Is op zich ook nog wel redelijk simpel op te zetten met vrienden mits je de ruimte hebt. Consoles heb je zo bij elkaar en de drempel met zoiets is een stuk lager als met een LAN party (ook mensen die ff een uurtje willen spelen kunnen simpel komen zonder dat ze stapels apparatuur mee moeten slepen).

Flickr | Lego collectie

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12 14:37
TAG_Speedy schreef op 17 februari 2004 @ 19:17:
Denk niet dat zoiets georganiseerd wordt voor grote groepen zeg maar. Zelf hebben we binnenkort wel een console avond (tig consoles, stapel tv's en veel eten :P). Is op zich ook nog wel redelijk simpel op te zetten met vrienden mits je de ruimte hebt. Consoles heb je zo bij elkaar en de drempel met zoiets is een stuk lager als met een LAN party (ook mensen die ff een uurtje willen spelen kunnen simpel komen zonder dat ze stapels apparatuur mee moeten slepen).
TV's zijn alleen wel een probleem bij 12+ mensen :) althans, zo was het et laatste console lannetje ;)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• Thomaszki
  • Laatst online: 24-12 10:22
Ik ben er ook ooit een topic over begonnen... heb zelf nooit een grote console lanparty gevonden ofzo, vaak word het wel erbij gedaan naast het gewone lanparty werk maar ik zocht dus een speciale console party ofzo... :)

Console Party's

Is denk ik geen vraag naar ofzo :{

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:49
3CLipZ schreef op 17 februari 2004 @ 19:23:
[...]

TV's zijn alleen wel een probleem bij 12+ mensen :) althans, zo was het et laatste console lannetje ;)
Mjah, bij een LAN moet je ook een dure pc meeslepen en dat doen ook duizenden mensen. Ik doe het liever ook niet met mijn TV, maar goed voorzichtig meenemen en dan moet het gaan :)

Weet iemand trouwens of je met een standaard firewire kabel met kleine plugjes kunt linken met de PS2 of dat je daar weer een speciale kabel voor nodig hebt?

Flickr | Lego collectie

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-12 19:15
3CLipZ schreef op 17 februari 2004 @ 19:23:
[...]

Mijn vriend gaat een Xbox lan houden en er komen 10 gasjes.
Je kan ook op 1 xbox 4 mensjes laten spelen heb je minder xboxen nodig en minder tv's, alleen heb je kleiner beeld .... je kan ook 2 mensen er op laten spelen dan heb je de helft en als je grote tv's hebt valt het wel mee...

[ Voor 23% gewijzigd door GleNnoS_ op 17-02-2004 22:13 . Reden: 2x hetzelfde stond er .. ]

• Eeruku
  • Laatst online: 06-12 14:37
GleNnoS_ schreef op 17 februari 2004 @ 22:13:
[...]

Mijn vriend gaat een Xbox lan houden en er komen 10 gasjes.
Je kan ook op 1 xbox 4 mensjes laten spelen heb je minder xboxen nodig en minder tv's, alleen heb je kleiner beeld .... je kan ook 2 mensen er op laten spelen dan heb je de helft en als je grote tv's hebt valt het wel mee...
valt in de praktijk ook altijd mee ja :)
hier zaten we met 3 grote TV's en 1 beamer :)

[ Voor 3% gewijzigd door Eeruku op 17-02-2004 22:38 ]

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd

Een stem in mijn hoofd zei de topic titel iets duidelijker te maken ;)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12 16:04

White Dust

PlaneScape: Torment

* Kleine titel fix.

* White Dust slaps Terr a bit around with a large trout...

:+

[ Voor 40% gewijzigd door White Dust op 17-02-2004 22:46 ]

Pagina: 1