Ik wordt uit Tony Hawk 2 gekickt zonder reden...

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb 2 PC's, en op de ene PC doet TH2 het prima, maar als ik het op de andere PC installeer kom ik wel in het menu, maar als ik dan een toets aanraak (muis werkt wel gewoon) crasht het spel en kom ik op me desktop terecht.
Ik heb al op de Activision site gekeken en daar worden enkele oplossingen voor dit probleem voorgedragen, maar ze helpen niks!:(
Ik heb een Geforce 1, 192 MB RAM, celeron 400 en andere spellen geven geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:32
Heb ik ook! :(

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:18
Welke Windhoos gebruik je?

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 13:35
Kijk eens in
THPCERR.LOG
en dan wat voor error ie het laatst heeft gegeven.
Ik heb ook probs met THPS2, want soms slaat hij de opties niet op en andere vreemde dinge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:32
Ik gebruik Windhoos 98se, DirextX 8.0, Detonator 21.81.
Dit in een P3-750@840, Abit BX6 v2.0, 160Mb mem, TNT2 Maxi Xentor videokaart 16Mb, C-Media 8736-sx soundkaart.
Heb net wel vanwege een tip uit een andere draad in Configuratiescherm bij Multimedia de Hardwareversnelling lager gezet, en dat werkt! Deze kan niet hoger dan het 2de tandje vanaf links, als ie hoger staat wil het spel niet doorstarten. Nu werkt het wel, maar de hardwareversnelling van het geluid moet erg laag staan. Ben hier toch niet blij mee. :(
Dit alles is onze 2de pc, op mijn eigen pc (zie sig.) draait het wel normaal! Terwijl er dezelfde soundkaart inzit, zelfde directx, zelfde detonator.

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 18:09 schreef Vulcan750 het volgende:
Ik gebruik Windhoos 98se, DirextX 8.0, Detonator 21.81.
Dit in een P3-750@840, Abit BX6 v2.0, 160Mb mem, TNT2 Maxi Xentor videokaart 16Mb, C-Media 8736-sx soundkaart.
Heb net wel vanwege een tip uit een andere draad in Configuratiescherm bij Multimedia de Hardwareversnelling lager gezet, en dat werkt! Deze kan niet hoger dan het 2de tandje vanaf links, als ie hoger staat wil het spel niet doorstarten. Nu werkt het wel, maar de hardwareversnelling van het geluid moet erg laag staan. Ben hier toch niet blij mee. :(
Dit alles is onze 2de pc, op mijn eigen pc (zie sig.) draait het wel normaal! Terwijl er dezelfde soundkaart inzit, zelfde directx, zelfde detonator.
dat is idd de oplossing had ik een tijdje geleden ook last van
Pagina: 1