Wat voor 5.1 bij een PC als je hard wil?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• TvL2386
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-12-2025
Hallo,

Ik ben al een hele tijd aan het rondneuzen, en het vinden van resultaten is lastig. Alles draait om auto-audio systemen.
Hetgene waar ik naar op zoek ben is een toffe 5.1 set voor de PC. Ik heb er zelf weinig verstand van, maar ik wil graag (wie niet?) een mooie set die goed klinkt met een goede zuivere zware bass en die ook nog lekker hard kan (zodat de buren bij je komen aankloppen). Ik heb al vanalles gelezen van zelf maken en dergelijke, maar dit lijkt me voor mij geen optie. Ik woon thuis en heb een ruime zolder (4x4x3m). Ik had zelf een Red Alert Boomer, dat was wel aardig, maar 'k wil nu graag iets moois waar ik lekker Trance op kan draaien en dvd'tjes/cdtjes op kan kijken/luisteren.

Heeft iemand een idee van wat de goede en betere setjes zijn die momenteel te verkrijgen zijn?

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 14:35

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

Hard, echt hard? Logitech Z-680. Dat gaat enorm ranzig hard zonder te vervormen. Echter wel vrij prijzig, wat is je budget?

Verwijderd

Een budget vermelden zou inderdaad wel handig zijn. :)

Verwijderd

Logitech Z-680 of iets uit de Gigaworks serie van Creative ;)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-08 21:21

MeNTaL_TO

The future is not set

Een echte 5.1 receiver en goede speakers nemen?

Een instap Yamaha kost niet zo veel gek meer en speakers kan je ook wel rond de 300 euro vinden voor een set.
Kost inderdaad iets meer, maar denk gezien je eisen dat dat toch een beter oplossing is.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

En voor dit soort vragen is er dus: Het grote: Kiezen van een pc-speakersysteem-topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.