Toon posts:

[Win 2003 Server] domein zosnel mogelijk late synchroniseren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik mijn domeinen zo snel mogelijk laten sychroniseren?
Via sheduler (alles blauw maken) dus werkt het om het kwartier.
met de optie GPUPDATE (via dos) werkt het niet. Wie weet er een andere manier.
zodat ik elke seconde van de dag een synchronisatie kan laten lopen.
want ik loop hier nu op vast en kan zo eg niet verder.

Alvast bedankt

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

welke command line gebruik je voor GPUpdate ?

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-08 23:24

FastBunny

Give it the Works !

Je kan het forceren vanuit AD Sites en Services, maar waarom zooo vaak repliceren?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
alleen GPUpdate zonder enige extincies erachter.

weet jij misschien dan welke extincie ik erachter zou kunnen zetten.

/w??

Verwijderd

Topicstarter
FastBunny schreef op 17 februari 2004 @ 16:46:
Je kan het forceren vanuit AD Sites en Services, maar waarom zooo vaak repliceren?
we zitten nu binnen in een testfase en er is binnenkort een deadline.
waar kan ik het dan forceren want als ik daar sheduler pak dan kan ik alleen maar kiezen tussen 4x per uur 2x per uur of nog minder.

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:13

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 16:56:
[...]

we zitten nu binnen in een testfase en er is binnenkort een deadline.
waar kan ik het dan forceren want als ik daar sheduler pak dan kan ik alleen maar kiezen tussen 4x per uur 2x per uur of nog minder.
Je zou een script kunnen maken die met behulp met Repadmin.exe gaat synchroniseren tussen de verschillende domain controllers... Heb je meerdere sites gedefineerd of niet, alles binnen een site gaat sowieso al binnen 5 minuten namelijk. Buiten een site maximaal iets van 22 minuten...

Een Windows 2003 domain synchroniseert al heel erg snel, heb je hem nog in Windows 2000 Native mode draaien of is je Forest en Domain leven al Windows Server 2003?

https://powershellisfun.com

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
-={Fred_Perry}=- schreef op 17 februari 2004 @ 17:02:
[...]

Je zou een script kunnen maken die met behulp met Repadmin.exe gaat synchroniseren tussen de verschillende domain controllers... Heb je meerdere sites gedefineerd of niet, alles binnen een site gaat sowieso al binnen 5 minuten namelijk. Buiten een site maximaal iets van 22 minuten...

Een Windows 2003 domain synchroniseert al heel erg snel, heb je hem nog in Windows 2000 Native mode draaien of is je Forest en Domain leven al Windows Server 2003?
ja het klopt alles werkt weer zoals het moet. en hij werkt op beide manieren. Vraag niet waarom dat heeft een extern bedrijf geregeld
Pagina: 1