Hallo mensen, ik had effe zin in om mijn oude organizer te slopen, deze had zo'n mooie groene backlight. Ik heb verschillende voltages (1,5, 3 en 5 V) geprobeerd om hem te laten branden maar het lukt niet. Ik weet eigenlijk ook niet hoveel volt hij nodig heeft.
Verwijderd
Volgens mij 12 voltVerwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 16:00:
Hallo mensen, ik had effe zin in om mijn oude organizer te slopen, deze had zo'n mooie groene backlight. Ik heb verschillende voltages (1,5, 3 en 5 V) geprobeerd om hem te laten branden maar het lukt niet. Ik weet eigenlijk ook niet hoveel volt hij nodig heeft.
Ik zal het proberen, want ik vond het maar vreemd in de organizer zelf zit maar twee platte batterijen.
Ik neem aan dat die backlight uit een soort folie bestaat. Die heeft iets van 150 volt nodig om op te lichten.
Let er wel op dat dit maar enkele mA mag zijn omdat je anders je folie naar de knoppen helpt.
Je kunt het beste de inverter uit de organizer proberen te slopen.
Meer info
Let er wel op dat dit maar enkele mA mag zijn omdat je anders je folie naar de knoppen helpt.
Je kunt het beste de inverter uit de organizer proberen te slopen.
Meer info
[ Voor 9% gewijzigd door McFizban op 18-02-2004 11:52 . Reden: extra search ]
Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.
Pagina: 1