Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[EL] Backlight organizer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen, ik had effe zin in om mijn oude organizer te slopen, deze had zo'n mooie groene backlight. Ik heb verschillende voltages (1,5, 3 en 5 V) geprobeerd om hem te laten branden maar het lukt niet. Ik weet eigenlijk ook niet hoveel volt hij nodig heeft.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 16:00:
Hallo mensen, ik had effe zin in om mijn oude organizer te slopen, deze had zo'n mooie groene backlight. Ik heb verschillende voltages (1,5, 3 en 5 V) geprobeerd om hem te laten branden maar het lukt niet. Ik weet eigenlijk ook niet hoveel volt hij nodig heeft.
Volgens mij 12 volt

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het proberen, want ik vond het maar vreemd in de organizer zelf zit maar twee platte batterijen.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:24
zet je de spanning op de invertor, of op de aansluitingen van het ding zelf?

Verwijderd

Topicstarter
Ik dat je het bedoelt met normale backlight met invertor, maar deze backlight komt uit organizer.

• McFizban
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-11 17:54

McFizban

Hackito ergo sum.

Ik neem aan dat die backlight uit een soort folie bestaat. Die heeft iets van 150 volt nodig om op te lichten.
Let er wel op dat dit maar enkele mA mag zijn omdat je anders je folie naar de knoppen helpt.
Je kunt het beste de inverter uit de organizer proberen te slopen.

Meer info

[ Voor 9% gewijzigd door McFizban op 18-02-2004 11:52 . Reden: extra search ]

Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.

Pagina: 1