Hey! Sorry dat dit zo'n lange zin word, maar hiermee word ook wel meteen mijn probleem duidelijk. Mijn probleem is namelijk dat mijn Entertoets het na verloop van tijd niet meer doet. Erg vreemd, meestal na een reboot is het weer over maar het komt telkens weer terug. Vervelden!!! Iemand die iets weet?
TJa om te oordelen wat de oorzaak is moet je testen.
Hang je toetsenbord aan een andere pc. en dat toetstenbord aan de jouwe..
blijkt het het keyboard te zijn, dan ben je klaar andere toetsenbord en klaar.
is het de pc die dwars ligt dan kan het of het mobo zijn, maar hoogstwaarschijnlijk is het dan een software probleempje.
Hang je toetsenbord aan een andere pc. en dat toetstenbord aan de jouwe..
blijkt het het keyboard te zijn, dan ben je klaar andere toetsenbord en klaar.
is het de pc die dwars ligt dan kan het of het mobo zijn, maar hoogstwaarschijnlijk is het dan een software probleempje.
[ Voor 4% gewijzigd door job op 17-02-2004 15:36 ]
Ik gok erop dat het misschien heeeeel lang geleden is dat jij je toetsenbord hebt schoongemaakt?
Dat kan het net zo hard zijn, hoe gek het ook klinkt...
Dat kan het net zo hard zijn, hoe gek het ook klinkt...
[ Voor 24% gewijzigd door SkyStreaker op 17-02-2004 15:48 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Nee, maak 'm regelmatig schoon, sterker nog op ditmoment issie piek en pijk fijn.
En troep gaat niet na een reboot weg
Bovendien kun je de Enter op het numpad ook voor dezelfde dingen gebruiken > dezewerkt dan ook niet.
En troep gaat niet na een reboot weg
Heb je via 'rechtermuisklik op Deze computer > Beheren' al eens de drivers opnieuw geinstalleerd ? Heb je dit probleem ook met een ander toetsenbord op de zelfde pc ?
Ik vraag me af, is het een USB-toetsenbord? Zo niet, boot eens een dos-bootfloppy en ga dan eens gewoon onzin typen. Als je toetsenbord dan nog steeds vastloopt -> VERVANGEN.
Dit is gewoon de kortste klap.
Dit is gewoon de kortste klap.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Pagina: 1