[MS VISIO] Directory cache update

Pagina: 1
Acties:

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2025

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Ik werk tegenwoordig regelmatig met MS Visio omdat het tekenen in Word echt om gek van te worden is. Hoewel Visio over het algemeen fijn werkt is er een ding waar ik gillend gek van word. Elke keer als ik een Visio plaatje in word importeer of daar wil bewerken krijg ik de melding dat Visio zijn directory cache aan het updaten is. Dezelfde melding krijg ik bij het opstarten van Visio. Dit duurt alleen best wel lang en als ik aan het finetunen ben wordt ik er gillend gek van!
Weet iemand of er iets aan deze melding te doen is en zo ja, hoe?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wordt er hierbij ook nog een foutmelding opgeslagen in het 'Event log' ? Heb je de laatste patches voor Visio ? Welke versie ervan draai je ? Naar welke versie van word exporteer je ? Misschien wordt er telkens een soort van conversie uitgevoerd om de bestanden tussen de twee programma's compatibel te maken :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2025

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Het is bij elke versie van Visio die ik heb geprobeerd (2000 tm 2003) en ik importeer altijd naar een Word uit dezelfde serie. Maar elke keer als Visio wordt aangeroepen krijg ik dus dat gezeur met die directory cache. Ik krijg verder ook geen foutmeldingen. Alles werkt wel alleen duurt dat 'cachen' zo irritant lang.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2