Toon posts:

[PC Versies]Final Fantasy ?

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Misschine wordt deze meteen gesloten toch zou ik een normaal antwoord willen.

Komt er ooit nog een final fantasy voor de PC want ik vond dat dus een vasn de beste games op de PSX maar ik ga geen Ps2 kopen voor final fantasy.

alvast bedankt

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 20:36

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 14:23:
Misschine wordt deze meteen gesloten toch zou ik een normaal antwoord willen.
Is het daarom dat je niet de moeite neemt om je zinnen na te lezen om te controleren op spelfouten?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Ik geloof dat er geen "nieuwe" Final Fantasy's op de pc zullen komen (afgezien van een eventuele expansion op deel 11) , Ik had ergens gelezen dat het financieel niet aantrekkelijk genoeg was/is voor square-enix om van iedere Final Fantasy een conversie te maken naar de pc. Maar wie weet ooit nog eens :)

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:07
Zover bekend is komen er geen PC-versies meer in de toekomst.
Dit waarschijnlijk omdat deze versies niet zo heel goed verkopen. FFVII was een super goede game die op de PSX erg goed werd verkocht, maar op de PC was het niet meer dan een matige verkoop. Zo zie je maar dat door kopietjes maken je jezelf te pakken hebt, want nu komen er geen games meer uit die je wel graag had willen spelen.

Tevens zal er wanneer er toch een versie wordt uitgebracht vast niet in europa zijn, want daar moet alles nog weer vertaald worden naar verschillende talen. Dat is ook gelijk de reden waarom wij niet alle games hier krijgen uitgebracht.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:05
Erg jammer, heb FFVII op psx en pc beiden gespeeld, en had toch wel net zo veel plezier aan de pc versie. Heb geen psx meer en heb ook geen ps2, maar zou erg graag FFX bijvoorbeeld spelen...

Verwijderd

Er komen (naast Final Fantasy XI + uitbreidingen) geen nieuwe Final Fantasies meer op de PC. Ten eerste omdat PC's niet populair zijn in Japan en ten tweede omdat de PC versies van Final Fantasy VII en VIII waardeloos hebben verkocht.

Puur persoonlijk heb ik me ook kapot lopen ergeren aan de PC port van FFVII, geef mij de PSX versie maar :)

Verwijderd

Ik heb Final Fantasy 1 tot 10-2 op de pc, en final fantasy online (11) is er ook al en zelfs al een uitbreiding... maar meeste gevallen zijn van PSX of zo omgezet naar pc. Ik heb speciaal voor FF 10 wel een PS2 gekocht maar ik ben dan ook een beetje ziekelijk fan fan FF serie's hehe maar ze zijn er wel voor de pc zelfs
de Tactics, Chronicles en dergelijke

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 20:07:
Ik heb Final Fantasy 1 tot 10-2 op de pc, en final fantasy online (11) is er ook al en zelfs al een uitbreiding... maar meeste gevallen zijn van PSX of zo omgezet naar pc. Ik heb speciaal voor FF 10 wel een PS2 gekocht maar ik ben dan ook een beetje ziekelijk fan fan FF serie's hehe maar ze zijn er wel voor de pc zelfs
de Tactics, Chronicles en dergelijke
Op Final Fantasy VII en Final Fantasy VIII na (en nu dus de MMORPG Final Fantasy XI) zijn er nooit andere Final Fantasies verschenen voor de PC. Dit is dus dikke onzin. Enige optie is emuleren wat met de PSOne versies wellicht nog wel wil lukken maar met de PS2 spellen FFX en FFX-2 niet (zover ik weet). Maar dan nog, emuleren is niet 'voor de PC verschenen'. Ze zijn nooit voor de PC verschenen, behalve de drie die ik noemde, en andere zullen ook nooit voor de PC verschijnen.

En ziekelijk fan...zie onderste link in sig :D

Verwijderd

Geen onzin hoor ik heb ze hier liggen op cd zijn omgezet en jah inderdaad wel een soort emulator maar ze werken wel dus ik heb wel deel 1 tot het nieuwste dat je online speelt nu hier...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 20:11:
[...]
En ziekelijk fan...zie onderste link in sig :D
Uhmmm das wel bruut gaaf spul man netjes hehe :D

Ik heb vraag...
Die final Fantasy he... wil je die online spelen kost dat abonnements geld of zo of wat? of koop je de game en thats it?

Heb hier liggen maar niet geinstalleerd want iedereen zegt kost abonnements geld + per popje ook nog eens euro's :S

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:32

inXs

known as inXs

Toch geef ik mrRudy gelijk dat het ongeveer onmogelijk is dat je FFIX en FFX en FFX-2 op de PC kan spelen.. Hoe dan ook

superB

Verwijderd

Jah nou ik heb op diverse programma's zoals DC++ diverse maten zitten (ook vreemde die ik nie ken) met PS2 emulatoren. Heb je wel dikke pc nodig en een DVD brander +-. Dan een ISO trekken, met Daemon-Tools openen en spelen maar.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:05
Als ik FFVIII ooit nog eens tegenkom voor de pc neem ik hem meteen mee, voor een nieuw FF pc avontuur. ;) Ik betwijfel of die zo goed zal zijn al 7, maar hij zal vast en zeker leuk zijn.

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-11 13:23
final_fantasy kun je miscchien dan een screenshot geven om het te laten zien >:) want ik gellof je niet

Verwijderd

Welk deel wil je zien dan?

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Alles behalve 7 en 8 correctie, 9 10 en 10-2 :)

en een naam (geen adres!) van een ps2 emulator die X en X2 draait is ook wel leuk :)

[ Voor 28% gewijzigd door Mike Jarod op 17-02-2004 21:38 ]

Verwijderd

lol net die ik niet geinstalleerd heb maar ik zal ze ff installeren dan maak ik wel screenshotje...

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:02
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 21:38:
lol net die ik niet geinstalleerd heb maar ik zal ze ff installeren dan maak ik wel screenshotje...
Installeren? Je zegt net zelf dat het ISO's zijn die je via Daemon tools mount, en ik heb nog nooit een PS2 spel gezien waar je bij moet installen. Gezien het feit dat je kunt zeggen dat je de emulator niet geinstalleerd hebt kan ik weer zeggen dat jouw redenatie dan nog niet klopt omdat waarschijnlijk elk spel het op dezelfde emulator doet. Please explain? :?

• Ethoxyethanol
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-11-2019
Mensen, dit gaat offtopic.
Zijn vraag was
"Komt er ooit nog een final fantasy voor de PC want ik vond dat dus een vasn de beste games op de PSX maar ik ga geen Ps2 kopen voor final fantasy."
en dat werd beantwoord.

Problem Solved topic closed...

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:47
inXs schreef op 17 februari 2004 @ 21:13:
Toch geef ik mrRudy gelijk dat het ongeveer onmogelijk is dat je FFIX en FFX en FFX-2 op de PC kan spelen.. Hoe dan ook
Grappig op de website van Squaresoft staat namelijk dat Final Fantasy IX voor de pc uitkomt.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
cardinal808 schreef op 17 februari 2004 @ 22:19:
Grappig op de website van Squaresoft staat namelijk dat Final Fantasy IX voor de pc uitkomt.
Bron/link :?

http://www.square-enix-usa.com/ is deels down en op www.square-enix-europe.com/ zie ik geen info staan.

edit: ah in dat flash bannertje op de usa site wordt gezegd dat XI (dus geen IX B) ) voor Windows komt...

[ Voor 16% gewijzigd door Mike Jarod op 17-02-2004 22:32 ]

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:32

inXs

known as inXs

[...]

Ik heb het toch ook over dit moment? Niet over de toekomst..

superB

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 21:03:
Geen onzin hoor ik heb ze hier liggen op cd zijn omgezet en jah inderdaad wel een soort emulator maar ze werken wel dus ik heb wel deel 1 tot het nieuwste dat je online speelt nu hier...
Dat zeg ik, ze zijn nooit voor PC verschenen. Ik kan ook een NES/SNES emulator opstarten en ze spelen op PC, dan zijn het nog geen PC spellen. En een fatsoenlijk werkende PS2 emulator heb ik nog nooit gezien.

Even voor het overzicht:
Final Fantasy I: Famicom, NES, MSX, Wonderswan
Final Fantasy II: Famicom en Wonderswan
Final Fantasy I+II Remix: Famicom
Final Fantasy III, Famicom en Wonderswan
Final Fantasy IV: Super Famicom, SNES (als FF2) en Wonderswan
Final Fantasy V: Super Famicom
Final Fantasy VI: Super Famicom, SNES (als FF3)
Final Fantasy VII: Playstation, PC
Final Fantasy VIII: Playstation, PC
Final Fantasy IX: Playstation
Final Fantasy X: Playstation 2
Final Fantasy X-2: Playstation 2
Final Fantasy XI: Playstation 2, PC

Final Fantasy Legend 1: Gameboy
Final Fantasy Legend 2: Gameboy
Final Fantasy Legend 3: Gameboy
Final Fantasy Adventure: Gameboy (aka Seiken Densetsu)
Final Fantasy Tactics: Playstation
Final Fantasy Tactics Advance: Gameboy Advance
Final Fantasy Mystic Quest: Super Famicom, SNES
Final Fantasy Anthology: Playstation
Final Fantasy Chronicles: Playstation
Final Fantasy Origins: Playstation
Final Fantasy Collection: Playstation
Final Fantasy Crystal Chronicle: Gamecube

zo...nog vragen?
[...]

Final Fantasy XI (11!!) ja...niet Final Fantasy IX (9!!)...lastig he, Romeinse cijfers ;)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Dit is nou niet echt een discussie waard voor een eigen topic (waar nog bij komt dat het al uit is gepraat ;)), algemeen Final Fantasy discussie kun je in Het Final Fantasy Topic - Deel 3 - kwijt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.