pes 3 vs winning eleven 7

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Topicstarter
wat mij de vraag is, wat is / zijn de verschillen van dit spel, is we 7 echt beter, of een grotere uitdaging.

ik speel al best lang pes 3 op de pc, wat top is (fifa sucks), nu is er we 7 die schijnt beter te zijn als pes 3, maar is dat ook zo.

want ik overweeg alleen voor we 7 een ps2 te kopen, zodat ik dit spel op de beamer kan spelen.
of moet ik gewoon pes 3 houden voor de pc en de pc aansluiten op de beamer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhm.. Pro Evolution Soccer 3 is toch gewoon de europese benaming voor Winning Eleven 7. Kortom hetzelfde spel.. :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Topicstarter
nou dat dacht ik dus eerst ook, maar wat ik soms lees is dat WE 7 toch net iets anders is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet zijn er geen aanpassingen. Er is wel een winning eleven 7 international. Wellicht dat je die bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we7 is moeilijker, meer uitdagend.
je merkt het gewoon als je ze beiden hebt gespeeld..
Bij pes3 kan je vrij makkelijk kopballen scoren, bij we7 is dat moeilijker, de voorzet moet bv PERFECT zijn, en de kopper moet ook kunnen koppen.. een kopbal scoren met bv owen is vrij uniek, tenzij die HELEMAAL vrij staat natuurlijk en de voorzet PERFECT op maat is.
ook is de computer slimmer, ze zijn dodelijker in de aanval, en ze verdedigen beter.
Op 3* PES3 win ik elke wedstrijd RUIM, op 3* we7 heb ik het gewoon vaak nog moeilijk. :)

MAARRRR, we7i (i=international) is net 'gereleased' daar zitten verschillende talen in dus kan je hem ook op engels zetten.. zorg wel dat je de japanse versie krijgt..
In we7i zitten nieuwe moves, verbeteringen tov de handsbal enzz. meer teams, meer dingen zijn te editten en nog veel meer..
tis maar ff dat je het weet.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-10-2024

Tribal_T

PSN ID: Tribal_T

Winning Eleven is meer simulatie. De Pro Evolution Serie is meer arcade.

Vroeger had je ook ISS, dat was volgens mij meer de tegenhanger van Winning Eleven in Europa.

Ik heb PES3 en Winning Eleven 7 beide gespeeld (speel eigenlijk alleen maar We7 op de ps2) en Pes3 vind ik echt een stuk makkelijker, op 5* win ik nog met 6 a 7 -0
Met winning eleven lukt dat ook wel maar dan moet je echt je best doen en mazzel hebben. We7I wat eigenlijk de We7FE is (Final Evolution, laatste in de reeks) is sinds gister uit, ik heb em alleen nog niet te pakken.

Maar als je van voetbal games houd, dan kan ik je zeker aanraden om voor We7 een Ps2 te kopen. Heb ik eigenlijk ook gedaan :)

Toch leuk dat het eindelijk bij het grote publiek terecht gaat komen. Ik speel het nu vanaf Winning Eleven 5 Final Evolution, een chinese vriend bracht het mee terug uit hongkong. Ik was direct verliefd, en kocht meteen een playstation1 :)

Veel plezier!!

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:09
Waarom dit niet gewoon in het Pro Evolution Soccer topic???

Speel PES nu ook al een tijdje op de PC en echt een supergame. WE7I komt volgens mij ook uit voor de PC, dus even in de gaten houden..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tribal_T schreef op 18 februari 2004 @ 10:39:
Winning Eleven is meer simulatie. De Pro Evolution Serie is meer arcade.

Vroeger had je ook ISS, dat was volgens mij meer de tegenhanger van Winning Eleven in Europa.

Ik heb PES3 en Winning Eleven 7 beide gespeeld (speel eigenlijk alleen maar We7 op de ps2) en Pes3 vind ik echt een stuk makkelijker, op 5* win ik nog met 6 a 7 -0
Met winning eleven lukt dat ook wel maar dan moet je echt je best doen en mazzel hebben. We7I wat eigenlijk de We7FE is (Final Evolution, laatste in de reeks) is sinds gister uit, ik heb em alleen nog niet te pakken.

Maar als je van voetbal games houd, dan kan ik je zeker aanraden om voor We7 een Ps2 te kopen. Heb ik eigenlijk ook gedaan :)

Toch leuk dat het eindelijk bij het grote publiek terecht gaat komen. Ik speel het nu vanaf Winning Eleven 5 Final Evolution, een chinese vriend bracht het mee terug uit hongkong. Ik was direct verliefd, en kocht meteen een playstation1 :)

Veel plezier!!
Klinkt allemaal erg goed!
Enig nadeel....hoe krijg je in vredesnaam een import op je ps2 werkend?!?!.
Voor vele andere consoles is er wat dat betreft een bootdisk.
Oja, de 'Slide-Card' voor de Playstation 2 zou misschien een optie kunnen zijn...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 13:04:
[...]

Klinkt allemaal erg goed!
Enig nadeel....hoe krijg je in vredesnaam een import op je ps2 werkend?!?!.
Voor vele andere consoles is er wat dat betreft een bootdisk.
Oja, de 'Slide-Card' voor de Playstation 2 zou misschien een optie kunnen zijn...
je ps2 laten chippen is de beste methode, ik heb mijn ps2 gechipped gekocht :)

anyway, we7 international (jap) is pas echt VET!!!
ff een stukkie wat ik ook al in een ander topic heb gepost..

''omg, ik heb net we7 international (jap) gespeeld, dat spel RULEZZ!!!

zitten een hele hoop verbeteringen in:

-1 nieuw stadion
-snellere en betere pasen, vooral diepte pasen.
-betere strakkere voorzetten
-verdedigend sterkere koppers
-dribbelent langs een verdediger is moeilijker
-nieuwe animaties en bepaalde bewegingen
-betere voordeel regel, net echt, scheids fluit alsnog als je 3 seconden na de overtreding de bal kwijtraakt en daardoor in het nadeel bent.
-computer ai is nog beter
-stadion namen zijn te editten
-betere keepers
-keeper kan de bal loslaten en er mee aan de wandel gaan, handig voor snelle uitbraken.
-niet zovaak hands meer
-scheidrechters strooien minder met kaarten
-niet elk schouder duwtje is een overtreding..
-geen stutter bug
-snellere laadtijden

En ik ben vast nog wel wat vergeten, de hele feeling is anders, je moet nog meer voetballen, beetje dollen is echt moeilijk geworden.. sommige animaties zijn echt mooi, vooral bepaalde paas animaties. je kan echt heeeeeerlijke voorzetten geven...
hij is wel NOG moeilijker geworden, ik heb een wedstrijd met 5-1 verloren op 4****

min puntjes:
- spelers wachten soms nog steeds op pass
-lijkt erop alsof aanvallend koppen makkelijker is dan bij we7

maar het spelen voelt heeeeerlijk aan, echt geweldig... ''

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 03:41 ]

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

dicaprio,

De versie die jij hebt van we7i, is dat ook helemaal japans? Of kun je de taal nu ook op english zetten? Zo ja, dan overweeg ik ook om m'n ps2 te laten chippen en het spel te importeren. Waar heb jij het spel gekocht?

Verwijderd

Ik zou graag willen zien,dat je zelf kunt bepalen,of je nu wel of niet achter die bal aangaat die over de zijlaan rolt.
Soms zet je de sprint in maar ziet dan dat dat geen zin meer heeft, je speler blijft er dan automatisch voor gaan.

Wat ik ook graag wil zien is dat wanneer de keeper de bal heeft dat je als speler hem kunt gaan opjagen.
Bij een doelschop of id...

Waarom zie ik nou nergens een scheidrechter, die mij in de weg loopt?

Verder klinkt het erg top! :9~
Ik ben behoorlijk jaloers :) ;) :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 09:40 ]

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:09
Iemand trouwens enig idee wanneer WE7I voor de PC uitkomt (in de VS)?
Kon het nergens vinden..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Verwijderd

kazuka schreef op 19 februari 2004 @ 08:45:
dicaprio,

De versie die jij hebt van we7i, is dat ook helemaal japans? Of kun je de taal nu ook op english zetten? Zo ja, dan overweeg ik ook om m'n ps2 te laten chippen en het spel te importeren. Waar heb jij het spel gekocht?
Ik heb um nog niet gekocht, zeg maar geleend.. ;)

Jah, je kan de taal op engels zetten, de commentators zijn dan dezelfde als bij pes3 en de txt in het spel is in engels.. alleen de namen van spelers zijn in japans. maar dat maakt nie uit, dat fixt de we community wel. :)
Macer schreef op 19 februari 2004 @ 12:36:
Iemand trouwens enig idee wanneer WE7I voor de PC uitkomt (in de VS)?
Kon het nergens vinden..
dat is mij ook nog niet helemaal duidelijk, schijnt idd in de vs uit te komen. we7i USA versie voor ps2 is trouwens gewoon pes3.. geen idee hoe dat met we7i pc gaat.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 13:18 ]

• Tribal_T

Tribal_T

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 00:23:
[...]

je ps2 laten chippen is de beste methode, ik heb mijn ps2 gechipped gekocht :)

anyway, we7 international (jap) is pas echt VET!!!
ff een stukkie wat ik ook al in een ander topic heb gepost..

''omg, ik heb net we7 international (jap) gespeeld, dat spel RULEZZ!!!

zitten een hele hoop verbeteringen in:

-1 nieuw stadion
-snellere en betere pasen, vooral diepte pasen.
-betere strakkere voorzetten
-verdedigend sterkere koppers
-dribbelent langs een verdediger is moeilijker
-nieuwe animaties en bepaalde bewegingen
-betere voordeel regel, net echt, scheids fluit alsnog als je 3 seconden na de overtreding de bal kwijtraakt en daardoor in het nadeel bent.
-computer ai is nog beter
-stadion namen zijn te editten
-betere keepers
-keeper kan de bal loslaten en er mee aan de wandel gaan, handig voor snelle uitbraken.
-niet zovaak hands meer
-scheidrechters strooien minder met kaarten
-niet elk schouder duwtje is een overtreding..
-geen stutter bug
-snellere laadtijden

En ik ben vast nog wel wat vergeten, de hele feeling is anders, je moet nog meer voetballen, beetje dollen is echt moeilijk geworden.. sommige animaties zijn echt mooi, vooral bepaalde paas animaties. je kan echt heeeeeerlijke voorzetten geven...
hij is wel NOG moeilijker geworden, ik heb een wedstrijd met 5-1 verloren op 4****

min puntjes:
- spelers wachten soms nog steeds op pass
-lijkt erop alsof aanvallend koppen makkelijker is dan bij we7

maar het spelen voelt heeeeerlijk aan, echt geweldig... ''
Dat klinkt erg goed, ik heb hem vandaag binnen gekregen dus kan het vanavond proberen.

Maar inderdaad mijne is ook gechipped. Heb ook even slide card gehad maar dat is gewoon geen optie. Is niet echt lekker voor je playstation. En t is wel de moeite waar, alleen al voor dit spel.

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

Verwijderd

Tribal_T schreef op 19 februari 2004 @ 13:17:
[...]

Dat klinkt erg goed, ik heb hem vandaag binnen gekregen dus kan het vanavond proberen.

Maar inderdaad mijne is ook gechipped. Heb ook even slide card gehad maar dat is gewoon geen optie. Is niet echt lekker voor je playstation. En t is wel de moeite waar, alleen al voor dit spel.
waar ik me wel een beetje aan irriteer in we7i is dat het aanvallend koppen wat makkelijker is geworden, net niet zo makkelijk als in pes3, maar wel makkelijker dan in we7.

• Tribal_T

Tribal_T

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 13:20:
[...]

waar ik me wel een beetje aan irriteer in we7i is dat het aanvallend koppen wat makkelijker is geworden, net niet zo makkelijk als in pes3, maar wel makkelijker dan in we7.
Dat is wel minder, dat was eigenlijk net goed geworden in We7, al vond ik het bij corners wel erg makkelijk, ik had bijna elke corner een goal.
Is er verder nog iets aangepast qua teams? en master league? (belangrijkste feature van de game)

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Toppie! M'n PS2 wordt deze week nog omgebouwd en heb zojuist WE7i JAP bij Lik-sang besteld. Thanx voor de tips jongens! Ik kan niet wachten :P

Verwijderd

Tribal_T schreef op 19 februari 2004 @ 13:23:
[...]

Dat is wel minder, dat was eigenlijk net goed geworden in We7, al vond ik het bij corners wel erg makkelijk, ik had bijna elke corner een goal.
Is er verder nog iets aangepast qua teams? en master league? (belangrijkste feature van de game)
dezelfde teams zitten erin, ik ben verder nog geen masterleague begonnen.
het speelt allemaal heerlijk verder, alleen dat aanvallend koppen, ik weet nog niet wat ik daarvan moet denken. ik scoor best veel kopballen nu.. misschien is dat te makkelijk geworden, ik denk dat ik nog wat meer moet spelen om daar echt een oordeel over te geven.. maar het lijkt me makkelijker af te gaan..
kazuka schreef op 19 februari 2004 @ 15:00:
Toppie! M'n PS2 wordt deze week nog omgebouwd en heb zojuist WE7i JAP bij Lik-sang besteld. Thanx voor de tips jongens! Ik kan niet wachten :P
verstandig besluit, meld je gelijk ff aan op het volgende forum http://www.evo-web.co.uk/forums/ daar krijg je al het nieuws/patchnieuws enz enz.. dan word het pas echt feest :D

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 15:08 ]

Verwijderd

Tribal_T schreef op 19 februari 2004 @ 13:17:
[...]

Waarom is die slidecard geen optie?
Aangezien ik niemand ken die sjips, bla, bla bla bla..... ;)
Zat ik er nl over te denken om een slidecard te kopen, aangezien er nu ook een nieuwe versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T

Tribal_T

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 15:55:
[...]

Waarom is die slidecard geen optie?
Aangezien ik niemand ken die sjips, bla, bla bla bla..... ;)
Zat ik er nl over te denken om een slidecard te kopen, aangezien er nu ook een nieuwe versie is.
Nou het is allemaal leuk en aardig zo'n slide card, maar de lifetime van je ps2 gaat drastich achteruit. Een beetje goed rondneuzen en je vind ze hoor. Tis niet zo lastig, zijn ondertussen een boel mensen die het doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben nu gelukkig man!

Wanneer je een echte 'die-hard' Pes-liefhebber bent mag je deze titel niet laten liggen!
Winning eleven 7 I is een ware topper! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Topicstarter
ja jongens, toon me de verschillen !!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je even naar boven scrolt dan kun je de verbeteringen lezen die gepost zijn door oa. dicaprio, Tribal_T ;)

Misschien heb je hier nog iets aan:
http://ps2.ign.com/articles/491/491237p1.html suc6!

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 09:00:
Ik zou graag willen zien,dat je zelf kunt bepalen,of je nu wel of niet achter die bal aangaat die over de zijlaan rolt.
Soms zet je de sprint in maar ziet dan dat dat geen zin meer heeft, je speler blijft er dan automatisch voor gaan.
Er bestaat in PES3 toch zoiets als superannuleren(R1 + R2) of werkt dat niet zoals jij het bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 21:27
mja, dat moet je idd met de supercancel doen. Heb WE7I voor de pc, zijn veel kleine dingetjes verbeterd. Al met al gewoon weer een betere game.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 17:25

amahusu

taking over the world!

net ff hele avond international cup gedaan op 5* en hier zijn mijn bevindingen:

- balsnelheid is hoger dan in PES3
- com spelers reageren alerter
- je bent meer in balans, en daarmee bedoel ik dat wanneer je van de bal gezet word en je bijna struikelt, je sneller je stappen hersteld en gewoon verder kan lopen met de bal, in tegenstelling tot PES3, waar je als je uit balans werd gebracht ff "stil" stond.
- computer valt gevarieerder aan, bij PES3 dwong ik de tegenstander altijd naar de buitenkant als ie op mijn helft was, waarna ze richting achterlijn dribbelden en standaard probeerden voor te geven. Nu proberen ze meer mogelijkheden, wat het spel alleen maar nog realistischer maakt.
- hoge combinaties gaan wat makkelijker (bv hoge steekbal). Bij PES3 had ik nog vaak dat de bal tegen je rug aan kwam of knullig van je voet afsprong als je de bal van achter diep speelde, nu gaat het een stuk vloeiender waardoor je nog mooiere en betere aanvallen kunt maken.

ik geloof dat diCaprio het had over kopballen die moeilijker zouden zijn, daar heb ik nog niet veel van gemerkt. Tijdens m'n toernooi lukte al m'n corners gewoon en uit de voorzetten kopte ik ook regelmatig raak :p

qua nieuwe animaties heb ik nog niet veel kunnen ontdekken, maar dat komt nog wel :)

ze hebben trouwens wel gave "nieuwe" ballen in WE 7 ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.geniuz.demon.nl/bal.JPG

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik geloof dat diCaprio het had over kopballen die moeilijker zouden zijn, daar heb ik nog niet veel van gemerkt. Tijdens m'n toernooi lukte al m'n corners gewoon en uit de voorzetten kopte ik ook regelmatig raak :p
Kopballen zijn moeilijker in de originele we7 voor ps2..

Verder is de we7i versie die je op de pc speelt zo'n beetje hetzelfde als we7i(usa) voor ps2.
We7i(jap) voor ps2 speelt echt behoorlijk anders, ziet er wel bijna hetzelfde uit, maar de feeling is anders. zitten nog meer verbeteringen in ten opzichte van de Amerikaanse versie.. :)

Vraag me niet waarom alleen de JAP versie zo verbeterd is.. dat doen ze al tijden bij de PES/WE serie.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supercancel is echt VET
Op WE7, erg handig.. als je goed gebruikt kan je zelfs de keeper totaal de weg kwijt laten raken. Vooraal bij steekpasen kan je hem super gebruiken

Voor mensen die meer info willen pesinsight.com staan aantal moves enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ga ik es even testen, bedankt voor de tip, Dracul!
:)

Doordat de game 'soepeler' speelt ben je sneller, niet dat 'houtenklaas' gevoel meer!

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Jammer dat We7I voor mij nauwelijks speelbaar is met z'n 60hz only option :(

60Hz probleem met PS2

Ik ben zo zielig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winning Eleven 8 is vanaf 5 augustus te koop.
http://www.lik-sang.com/i...gory=27&products_id=4503&

Pro evolution 4 lijkt op 4 november uit te komen (dim+)

Zelf ben ik in het bezit van Winning Eleven 7-I.
Nu mijn vraag..

Aangezien de data van beide games redelijk dicht bij elkaar in de buurt zitten, zit er dan nog steeds een merkbaar verschil tussen deze games?

Zoals dit bv te merken was tussen Winning Eleven 7-i en Pro Evolution soccer 3.

**edit**
Gaan volgens mij weer wat lampjes branden....

Is het niet zo dat Winning Eleven 8 en Pro Evolution soccer 4 hetzelfde zijn?!?!
Maar dat je deze Winning Eleven soccer 8 niet kan spelen tenzij de je taal beheerst?

En je nu dus het beste eerst voor de Pro Evolution soccer 4 moet gaan en daarna wellicht voor de Winning Eleven 8-I?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 19:28 ]

Pagina: 1