Toon posts:

Final Fantasy X

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen, ik ben nu met dit super vette spel bezig. Ik ben nu bij zin (Net seymore verslagen voor de zoveelste keer hehe) maar ik heb een probleem.
De keer dat ik Lady Junalesca moest verslaan heb ik dat onderdeel voor mijn ultieme wapen NIET meegenomen omdat ik niet wist dat deze daar lag.

Ik wil nu dus terug want ik moet mijn ultieme wapen hebben anders kan ik nooit een van de Dark Aeons verslaan, maar als ik terug ga staan er ALTIJD Dark Aeons dus ik kan nu gewoon weg niks meer!

Ten tweede, als ik Anima wil halen moet ik helemaal naar het begin terug waar je in Zanarkand in het water viel. Hier even het watermonster doden en dan naar binnen. Hier staan 6 standbeelden. Hierin moeten de "Destruction Sphere's" maaruh... hoe moet ik daaraan komen als ik daarvoor terug moet naar de tempels MAAR bij elke tempel staat een Dark Aeon?

Nou jah... misschien kan iemand me verder helpen zou super tof zijn!

Ik heb de Choco-bo race gewonnen, ik heb de andere race gewonnen met 0,0 tijd en daar dus ook het special item ontvangen.
Verder heb ik op één na ALLE Al-Bhed boekjes, en op de map heb ik alle plaatsen en dergelijke ook al (Map in het Airship). De verste Aeon die ik heb is (Heb naam veranderd maar ik geloof) Yo-Yimbo en Bahamut.

Van Tidus heb ik:
.Het zwaard (caladbolg)
.Sun Sigil

Maar verder weet ik niet hoe ik het Ultieme wapen kan afmaken *snik* het zou me echt heel veel helpen, ik heb de race al gedaan dus de HP Power Break heb ik al gekregen (Ik geloof dat die dat was hehe bij die race dat je steeds kistjes moet openen en geen paaltjes moet aanraken).

Nou mensen hopelijk dat een FF freak dit leest en mij kan helpen want ik ben nu al lang bezig hehe! Alvast hartstikke bedankt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 13:36:
Hey mensen, ik ben nu met dit super vette spel bezig. Ik ben nu bij zin (Net seymore verslagen voor de zoveelste keer hehe) maar ik heb een probleem.
De keer dat ik Lady Junalesca moest verslaan heb ik dat onderdeel voor mijn ultieme wapen NIET meegenomen omdat ik niet wist dat deze daar lag.

Ik wil nu dus terug want ik moet mijn ultieme wapen hebben anders kan ik nooit een van de Dark Aeons verslaan, maar als ik terug ga staan er ALTIJD Dark Aeons dus ik kan nu gewoon weg niks meer!
Ja dat is dus een probleem...de enige manier om erlangs te komen is hem te verslaan. Dat kun je doen door net zolang te trainen tot je sterk genoeg bent...of je kan "valsspelen" (hierover zometeen meer).
Ten tweede, als ik Anima wil halen moet ik helemaal naar het begin terug waar je in Zanarkand in het water viel. Hier even het watermonster doden en dan naar binnen. Hier staan 6 standbeelden. Hierin moeten de "Destruction Sphere's" maaruh... hoe moet ik daaraan komen als ik daarvoor terug moet naar de tempels MAAR bij elke tempel staat een Dark Aeon?
Daarom was het ook slim geweest in elke tempel de treasure te halen als je er voor de eerste keer bent. Wederom, de enige andere manier is de Dark Aeons te verslaan. Ook nodig voor Auron's beste overdrive trouwens.
Ik heb de Choco-bo race gewonnen, ik heb de andere race gewonnen met 0,0 tijd en daar dus ook het special item ontvangen.
Verder heb ik op één na ALLE Al-Bhed boekjes, en op de map heb ik alle plaatsen en dergelijke ook al (Map in het Airship). De verste Aeon die ik heb is (Heb naam veranderd maar ik geloof) Yo-Yimbo en Bahamut.
Yojimbo is de sleutel als je toch langs de Dark Aeons wil komen zonder eerst 100 uur te trainen. Yojimbo's overdrive "Zanmoto" is namelijk oppermachtig, hoe sterk de vijand ook is, als Yojimbo zijn overdrive doet is het een instant kill. Over het algemeen wordt dit trouwens gezien als valsspelen...je krijgt ook maar de helft van het geld en de items als je Zanmoto gebruikt.
Maar verder weet ik niet hoe ik het Ultieme wapen kan afmaken *snik* het zou me echt heel veel helpen, ik heb de race al gedaan dus de HP Power Break heb ik al gekregen (Ik geloof dat die dat was hehe bij die race dat je steeds kistjes moet openen en geen paaltjes moet aanraken).
Om je Celestial Weapon te activeren moet je terug naar Macalania Forest. De precieze uitleg kun je het beste even zoeken op www.gamefaqs.com ofzo, ik weet het niet meer precies.

Verwijderd

Topicstarter
:)

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 14:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet ook op de een of andere manier aan 6 Destruction Sphere's komen... maar hoe dan? Of er staat een Dark Aeon of er zit wel een D.Sphere maar die kan ik niet meenemen. Als ik uit de temple ga is hij uit mijn hand verdwenen hehe...

Ik kom nu echt niet verder hehe. Ben nu maar aan het trainen dus proberen een aantal ultimate wapens te halen en alle enemys vangen voor de gozer uit de calm lands...

maar weet iemand waar de 6 destruction sphere's te halen zijn?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 15:05:
Ik moet ook op de een of andere manier aan 6 Destruction Sphere's komen... maar hoe dan? Of er staat een Dark Aeon of er zit wel een D.Sphere maar die kan ik niet meenemen. Als ik uit de temple ga is hij uit mijn hand verdwenen hehe...

Ik kom nu echt niet verder hehe. Ben nu maar aan het trainen dus proberen een aantal ultimate wapens te halen en alle enemys vangen voor de gozer uit de calm lands...

maar weet iemand waar de 6 destruction sphere's te halen zijn?
Je moet de spheres zelf niet meenemen, met de destruction sphere kun je in elke tempel een verborgen kamer openen waarin een kistje staat. In dat kistje vind je de zogenaamde 'treasure' van die tempel. Als je die treasures overal hebt gehaald kun je de standbeelden bij Anima activeren.

Verwijderd

Topicstarter
Perhaps stomme vraag... maar waar zit zo deur? ik kan de dark aeons niet verslaan dus moet wel temple hebben waar ze niet zitten ennuh... die schatkistjes kan ik dus niet vinden hehe.

Ik heb veel gedaan maar ik denk dat ik nu dus een maand kan trainen voordat ik zo dark aeon aan kan... wel stom gemaakt zo in het spel maar goed... zonder ultimate wapens moet ik het zo wel doen. Maar weet iemand zo een deur te zitten waar ik zo kistje kan vinden misschien?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een tip om snel AP te verdienen? Ik heb geen ultimate weapons nog jammer genoeg dus. Uhmmm Bribe... waar kan ik die vinden en de Sphere lijst? zoek me helemaal rot maar vindt niks haha...

In iedergeval kan iemand me vertellen wat ik moet doen om snel sterk genoeg te worden om een Dark Aeon te kunnen verslaan?Het speciale wapen van Tidus kan ik al niet meer krijgen want Dark Bahamut staat er jammergenoeg *snik* dus jah... De meeste walktrough zijn in het engels en dat kan ik wel maar kom nog wel eens in de knoei dus als iemand een tip hoeft zou heel cool zijn!

En wat in de ultime wapens doen?
Dus per persoon WAT in het wapen doen???
Pagina: 1