Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

plc info waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb via een veilingssite een plc gekocht.hitachi e-64hrpen uitbreidings module e-64zrp.
maar ik weet niks van dit ding of waar ik info kan vinden.wel dat ik een speciale progger nodig heb.is er iemand die ervaring,soft of info heeft?kan ik hem toch zo ombouwen dat ik dat geval toch nog kan proggen?ook over de processor kan ik niks vinden(HD63b03rp).heeft er iemand een datasheet?
het enige wat ik ervan weet is dat hij 147 in en 177 uitgangen heeft.op de hitachi site is er niks meer over te vinden omdat dat ding tussen 85 en 95 is gemaakt.en alleen voor een gebruiks handleiding vragen ze al 50 euro's.hoezo support :(

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Dit forum is alleen bedoeld voor PC-gerelateerde elektronica. Waarom probeer je het niet eens bij www.circuitsonline.net?

En misschien zou je eens iets aan je typografie kunnen doen? Hoofdletters aan het begin van een zin, spaties na een leesteken en zo nu en dan een witregel maakt je tekst 10x beter leesbaar.

Dit topic is gesloten.