Toon posts:

Speakers voor Musical Fidelity A1-X versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Euj, ik zoek speakers voor bij mijn Musical Fidelity A1-X. Mijn budget is laag: max tussen 250 en 300 euro. Zie het als een uitdaging :).

Ik heb deze al gezien, maar nog niet beluisterd: Hepta Street (160€ ongeveer, 2e hands)

Ik zoek speakers voor veel soorten muziek, maar vooral metal en hardrock. Vermogen is ook fijn, maar niet een absolute vereiste. Verder gewoon waar voor mn geld en een stel wat duurzaam is.

Vorm en kleur interesseert me eigenlijk niet.

alsvast bedankt,

Chunky

Verwijderd

Is zelfbouw een optie? Een setje Visaton (www.visaton.com) hoeft niet zoveel te kosten

Een http://www.visaton.com/english/artikel/art_545.htm is zelf wel te maken en als je zelf het filter soldeert ben je rond de ~150 euro per stuk klaar.

Die MF is een klasse A versterker of niet?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 13:46 ]

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
Het beste kan je toch echt naar een winkel gaan en gewoon zelf luisteren met een paar cd's die je goed kent.
Maar hier een paar speakers waartussen in zou twijfelen als ik 250/300 euro voor een set speakers had:
-Mission M72
-Mordaunt Short 902 of 904 Avant

Maar als ik jou was, zou ik nog even sparen en voor 450 euro een setje Quad 11L's halen :)

But than again: zelf luisteren!

iRacing Profiel

Verwijderd

Juist, een goede keus kan je alleen maken door zelf eens een uitegebreide luistersessie te doen. Zo weet je dat je precies de speaker hebt die jij lekker vindt klinken.

Daarnaast is het nog leuk ook ;)

Dit topic is gesloten.