Toon posts:

CD Spelert kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Sinds een uurtje wil m'n cd-speler niks meer doen. Als ik een cd'tje erin doe (laatje doet het nog wel), doet ie niks meer.. spint niet op, ledje gaat niet meer branden, het enige wat het nog doet is het laatje.. (koffie-warmhoud-plaatje? >:))

Heb alles nagekeken. Flatcable, power, en een audiokabeltje. alles zit erin.

Het is een 36x cd-rom van Aopen.

Iemand?

Johny

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
euh.. standaard Helpdesk-vraagje: Heb je tussen de laatste keer dat ie nog werkte en de eerste keer dat je het probleem constateerde iets gewijzigd aan de configuratie (zowel hardwarematig als softwarematig) van je pc?

Waarschijnlijk kun je (zoals de meesten hier) zoiets ook wel zelf bedenken, maar zeker weten doe ik het niet. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

Anders heb je idd altijd nog een mooi koffiehoudertje.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Topicstarter
Heb niks veranderd.. heb een uurtje geleden nog een MP3 cd'tje gelezen. verder niks..

Kapot?

Openschroeven en kijken?

Garantie zit er niet meer op . is al 2 jaar over tijd..

Johny

• Hyp Hyper
Voor je gaat schroeven in elk geval nog proberen:

PC opnieuw opstarten
Andere powerstekker
Andere EIDE-kabel/positie (wordt ie wel nog gedecteerd?)

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:11
Een 2 (3?) jaar oude Aopen? Bij mij gaan die Aopens nooit langer mee dan 1 jaar... Dus ik denk dat je op zoek moet naar een nieuwe.. Openschroeven is natuurlijk altijd wel ff leuk :), maar ik denk dat er niks meer te redden valt..

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Hyp Hyper
Op woensdag 13 december 2000 23:05 schreef Overspeed het volgende:
Een 2 jaar oude Aopen? Bij mij gaan die Aopens nooit langer mee dan 1 jaar... Dus ik denk dat je op zoek moet naar een nieuwe.. Openschroeven is natuurlijk altijd wel ff leuk :), maar ik denk dat er niks meer te redden valt..
Ik heb toevallig ook een Aopen 36 speed. Hij is van januari 1999 en leeft nog altijd. :)

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:11
Aopen 40x -> na 1 jaar kapot
Aopen 48x - > na 4 maanden kapot, had nog garantie, dus nieuwe 48x, maar dies ook versleten, dus nu heb ik een Asus 50x, en zoals het er nu uit ziet zal de volgende weer een Asus worden, en in geen geval een Aopen.

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:11

Rejgun

Leven is Bier drinken

Van januari 1999 Hyper, dan is het dus echt tijd om een nieuwe te halen, want over een maand doet ie het niet meer!!>:)

Audi: Vorsprung durch Technik

Verwijderd

Topicstarter
hmm.. me pa heeft een Aopen 48x, (met groen ledje) en da's echt een superding

spint snel op, weinig lawaai, leest alle cd's (ook hele beschadigde!), en is zupersnel

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:20

GaMeOvEr

Is een hork.

A-Open CD-spelers zijn wat mij betreft kwaliteits-technisch zwaar prut.

Qua performance is het wel OK, maar ook de DAE van een A-Open zuigt.

Gemiddeld zijn die dingen idd net na de garantie-termijn gaar.

Veel uitval met dat spul.

Koop idd dan een Asus of zo.

Aannames zijn fataal.

• Paddo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 13:33

Paddo

¿Ik hier?

Ben bang dat ie overleden is :'(

Had ook een Aopen alleen dan 40X. Is ook kapot:(

Moet wel zeggen dat ik qua prestatie zeer tevreden was. Heb nu een Asus 50X. Is oke helaas dat deze niet te gebruiken is voor CloneCD:'(

Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.

Verwijderd

Mijn 16 X cdrom (hcc dagen '96) doet het nog steeds, en is nog snel zat :).

Weet je wel zeker dat alle stekkers er goed inzitten?

Mijn floppy drive ging na drie jaar kapot, en toen de stof eruit was geblazen, geen probleem meer. Misschien zit de cdromspeler wel vol stof en kan je het er zo uitblazen..
Pagina: 1