plex 32 of plex 40?

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Ik wil graag een scsi cd-rom speler kopen, om bij m'n yamaha 6 speed writer te hangen. Het gaat mij erom dat ik betrouwbaar on-the-fly kan kopieren.
Nu kan ik voor 175 piek een plex32 krijgen en voor 215 een plex40.
Welke kan ik het beste nemen? Ik bedoel: kan ik met die 32 ook goed betrouwbaar on-the-fly kopieren of kan ik toch veel beter voor die 40 gaan? (prijsverschil is op zich niet zo'n probleem, alleen als 32 genoeg is vind ik het wel goed)

alvast bedankt

• Nutcaze
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-07 10:48
Ik heb zelf een Plextor 40 gekocht maar als die 32 nog te koop was had ik die gekocht. Die dingen zijn al zo verschrikkelijk snel dat on the fly kopieren geen probleem is. Ik heb als stelregel wel eens gehoord dat als er meer dan ongeveer 5000 bestanden op de CD staan dan kan je beter eerst ff een harddisk image maken vanwege de toch veel hogere accesstime van een CD-Romspeler. Meer kan waarschijnlijk wel maar gewoon voor de zekerheid en zo lang duurt het inlezen van een CD toch niet!! Suc6 met je keuze

Robin

Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
ok bedankt. En nadeel is dat ik die plex32 moet bestellen. omdat ik misschien nog wel een bestelling bij die winkel moet doen kan dat dus mooi voor 175 piek, als ik dat niet doe is het prijsverschil maar 2 tientjes.

mijn vraag nu: is er veel verschil tussen de plex32 en de plex40?

• Nutcaze
  • Laatst online: 24-07 10:48
De enige verschillen zijn volgens mij dat de 40X iets harder draait :)(duh....) en volgens mij kan je de 32X niet flashen en dat kan bij die 40X wel. Kijk anders eens op de pagina van Plextor. Misschien dat je daar je evt. vragen kan beantwoorden.

Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

De Plex40 leest CD-text, heeft een flashbios, en is max 8 speed sneller (duh).
Verder geen verschil.

Voor on the fly kopieren zijn beide overkill, ik heb een hele tijd gewoon met een 12Plex gekopieerd, gaat ook perfect.

• Evert
  • Niet online
Je zou ook kunnen kijken naar of er een verschil in gemiddelde toegangstijd zit. Hoe lager hoe beter en als die 32x een lagere heeft zou ik die nemen.
Pagina: 1