Toon posts:

Wireless antenne laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een toshiba tecra 8200 met een ingebouwde wifi kaart. Er is geen mogelijkheid om er een externe antenne aan te hangen.
Nu wil ik weten of iemand ervaring heeft (en of het mogelijk is) om er toch een externe antenne aan te hangen. Door bv de kap eraf te halen en dan met een aantal kabels en soldeerpuntjes het toch voor elkaar te krijgen. Misschien heeft iemand anders een site waar ik mee verder kan komen.
Ik hoop dat iemand iets meer weet.
Thx

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-01 17:23

ralpje

Deugpopje

Een los PCMCIA Wi-Fi kaartje?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Verwijderd

Topicstarter
Zonder dus een los kaartje te hoeven kopen. :P

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Naja, 't moet mogelijk zijn, in Centrino laptops zit die antenne door het beeldscherm heen (in een lus), dus waarom zou het bij een P3 laptop (da's de Tecra 8200 toch?) niet kunnen? Ik weet niet hoe oud hij is enzo en of je nog garantie hebt, maar als die verlopen is en je wil het risico lopen, dan kun je dat doen. Er zit nu ook een antenne op, anders werkt hij niet, dus die kun je gewoon vervangen. Maar waarom wil je een externe antenne erop zetten? Kun je die niet beter inbouwen?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik dacht dat het misschien goedkoper zou zijn i.p.v. een kaart en een antenne kopen. Ik wil gaan wardriven dus wil ik een betere antenne op het dak.