misschien een stomme vraag maar kun je je ND-1300 dvd brander flashen met de firmware van de nd-2500 zodat die ook op 8x branden kan?
Ik geloof het niet.. Maar er is sowieso niet veel 8X media atm dus zoveel mis je ook niet ( 6x branden op 4x media is vaak wel mogelijk )
I've got a feeling...
Nee, onmogelijk!
webOS all the way!
Dat zou wel wat zijn. Kheb een 1100, die nu geflashed is naar een 1300. Tzou wel leuk zijn als ik die ook kan flashen naar een 2500
.
Maar de kans lijkt me klein dat het kan hoor. Bij de 1100 en 1300 zagen veel mensen meteen dat de binnenkant exact hetzelfde zat kwa hardware. Dat soort berichten heb ik niet gehoord over de 1300 en de 2500, dus ik denk dat ze hardwarematig totaal niet op elkaar lijken. Je moet dan wel heel knap zijn als je een 1300 als een 2500 kan laten werken
.
Maar de kans lijkt me klein dat het kan hoor. Bij de 1100 en 1300 zagen veel mensen meteen dat de binnenkant exact hetzelfde zat kwa hardware. Dat soort berichten heb ik niet gehoord over de 1300 en de 2500, dus ik denk dat ze hardwarematig totaal niet op elkaar lijken. Je moet dan wel heel knap zijn als je een 1300 als een 2500 kan laten werken
Verwijderd
Schijfjes zijn er wel hoor......platinum en de paarse ritek als je daar de juiste brander aanhangt gaat ie gewoon op 8x.
De liteon 8speed brander pakt de ritek op 8x en de plextor pakt de platinum op 8 speed.
De liteon 8speed brander pakt de ritek op 8x en de plextor pakt de platinum op 8 speed.
Pagina: 1