Op gsm-shop.nl las ik dat er weer een nieuwe ACTIE is tot en met 29 februari 2004!
==========================================================
Orange Free € 20 - SIM ONLY
Na doorslaand succes,
Wederom voor de gehele maand februari, wanneer U bij ons een Orange Free € 20 abonnement afsluit, betaald U voor de komende 12 maanden GEEN maandelijkse abonnements kosten, krijgt U ook nog €15 GRATIS beltegoed, een prepaid pakket t.w.v €25 en betaalt U GEEN aansluit kosten, NOCH verzend kosten.
Voor deze aanbieding is een beperkt aantal beschikbaar.
Bestel vandaag en U profiteert zeker van deze aanbieding.
Klik "aansluiten", waarna U het formulier in kunt vullen and direct naar ons toe kan faxen of posten
Nog een keer alles op een rij:
Gehele jaar GEEN maandelijkse abonnements kosten
GRATIS €15 beltegoed
inclusief prepaid pakket t.w.v €25
GEEN aansluit kosten
GEEN verzend kosten
Hier een soortgelijke actie met dezeflde voorwaarden
Actie Belcompany : Orange Free 20 1 jr voor 0 euro p/m
Adertje?
Er staat nergens op de pagina vermeld (ik kon het niet vinden iig) om een recent bankafschrift en kopie van je bankpas (beide kanten) mee te sturen. Hier over ben ik opgebeld namelijk.
Orange Free € 20 - SIM ONLY
Na doorslaand succes,
Wederom voor de gehele maand februari, wanneer U bij ons een Orange Free € 20 abonnement afsluit, betaald U voor de komende 12 maanden GEEN maandelijkse abonnements kosten, krijgt U ook nog €15 GRATIS beltegoed, een prepaid pakket t.w.v €25 en betaalt U GEEN aansluit kosten, NOCH verzend kosten.
Voor deze aanbieding is een beperkt aantal beschikbaar.
Bestel vandaag en U profiteert zeker van deze aanbieding.
Klik "aansluiten", waarna U het formulier in kunt vullen and direct naar ons toe kan faxen of posten
Nog een keer alles op een rij:
Gehele jaar GEEN maandelijkse abonnements kosten
GRATIS €15 beltegoed
inclusief prepaid pakket t.w.v €25
GEEN aansluit kosten
GEEN verzend kosten
Hier een soortgelijke actie met dezeflde voorwaarden
Actie Belcompany : Orange Free 20 1 jr voor 0 euro p/m
Adertje?
Er staat nergens op de pagina vermeld (ik kon het niet vinden iig) om een recent bankafschrift en kopie van je bankpas (beide kanten) mee te sturen. Hier over ben ik opgebeld namelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Pascal Saul op 17-02-2004 11:58 ]