Kunnen de moderators eens hierna kijken?
nieuws: AnandTech test Samsung SyncMaster 213T=
Ik reageer op een post van bk386133 waarin hij (denk ik) de benaming TFT en LCD omwisseld.
Een mod van 1 is hier, denk ik, voldoende. Echter het is als overbodig gemod en zodoende op 0 gekomen. Ik denk dat vele lezers hun filter op 1 hebben staan en aldus mijn post niet meer voor hun zichtbaar is. Het "normale" mod principe van hoe meer moderaties er zijn des te nauwkeuriger de eind mod, is m.i. niet meer van toepassing.
Zouden de betreffende moderator(s) hier hun eigen visie op willen geven? Persoonlijk denk ik dat het reageren op iemands post waarin 1 of meerder tikmisser worden gecorrigeerd, absoluut overbodig is, maar hoe zit het dan met mijn moderatie?
Ikzelf heb lang getwijfeld om te melden dat TFT niet dezelfde beeldscherm techniek is als LCD, dat andere posters de term direkt overnamen heeft mij doen besluiten om een voorzichtige reaktie hierop te geven.
Nu de post van mij een overbodig geplaatst bericht genomineerd heeft gekregen, begin ik nu weer te twijfelen.
Ben ik hier nu spijkers op laag water aan het zoeken, of is er wel grond voor mijn reaktie?