Toon posts:

Pioneer 105s master/slave jumper settings

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik geen manual bij m'n dvd-speler heb en hier ook niets op de pioneer site over kan vinden vraag ik het hier maar even omdat velen van jullie ook deze dvd-speler hebben.
Hoe de jumper dus te zetten voor slave??

Er zitten dus 2 rijen van 5 pinnetjes:

x x x x x

x x x x x

Mijn jumper zit nu tussen de meest rechtse 2:

x x x x x
. . . . . |
x x x x x

Dit moet dan wel de master stand zijn. Maar kan een van jullie vertellen hoe waar ik hem moet zetten om hem als slave te krijgen?
Alvast bedankt.

• Cyril
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07 23:21

Cyril

it's all in my mind

?? staat normaal gesproken toch ook op de sticker op de bovenkant van de drive :? :?

Real Men don't make backups. They upload it via ftp and let the world mirror it. -Linus Torvalds

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 december 2000 22:20 schreef niorg81 het volgende:
?? staat normaal gesproken toch ook op de sticker op de bovenkant van de drive :? :?
Damn ik ben dom!!!!!!!!!
|:( Je hebt gelijk.
Sorry lui. Spijt me ik heb niets gevraagd.
Kunnen jullie me vergeven?

• Cyril
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07 23:21

Cyril

it's all in my mind

tuurlijk :)

Real Men don't make backups. They upload it via ftp and let the world mirror it. -Linus Torvalds

Verwijderd

Topicstarter
Maargoed dat ding werkt nog steeds niet.
Ik wilde het verwisselen omdat windows van de een op de andere dag er schijnbaar moeite mee had. Primairy master is gewoon leeg. Op de secundairy master zat de dvd en de plextor 12/10/32A zat de writer. M'n HD heb ik aan de ata100 controller op het mobo (ka7-100) hangen. Zou ik nu bijvoorbeeld de writer op de primairy master kunnen zetten of geeft dat conflicten met de HD? Naja ik probeer het gewoon.