☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
De andere (_/-\o _ ) is van opzij gezien zegmaar
[ Voor 32% gewijzigd door DarkX op 17-02-2004 11:48 ]
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
1
| _/-\o_ |
vlnr: onderbenen, bovenbenen, romp, schoudes, hoofd, armen
Zo scherp als een voetbal!
Ik weet zo de namen niet maar

\o/ is Daniel, niet de worship smileyAW_Bos schreef op 17 februari 2004 @ 11:46:
Ik vroeg me af waarom desmilie zo'n rare code heeft. en niet gewoon \o/ is wat ik al vaak genoeg zie (wat dan natuurlijk) niet geparsed wordt? (veelal bij de Crew
)
Zou ik enige info hierover kunnen krijgen?

C:\>_
edit: verraadt Vinnie het weer
[ Voor 29% gewijzigd door crisp op 17-02-2004 11:51 ]
Intentionally left blank
Die \o/ is een andere hoor, niet de worshipsmiley. \o/ is de cheer-smiley:AW_Bos schreef op 17 februari 2004 @ 11:46:
Ik vroeg me af waarom desmilie zo'n rare code heeft. en niet gewoon \o/ is wat ik al vaak genoeg zie (wat dan natuurlijk)...

[ Voor 5% gewijzigd door Remy op 17-02-2004 11:52 ]
En waarom wordt die dan nog niet geparsed?ReemF schreef op 17 februari 2004 @ 11:52:
[...]
Die \o/ is een andere hoor, niet de worshipsmiley. \o/ is de cheer-smiley:En ook de Daniel \o/ inderdaad
[ Voor 4% gewijzigd door Wok op 17-02-2004 11:55 ]
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
\▓/

Maar
Zit nog niet in React
Er zitten nu al 34 smileys in de standaardreply, die automatisch geparsed worden, evenals een paar 'hidden' smileys, zoals

Je kan het ook overdrijven DarkXDarkX schreef op 17 februari 2004 @ 11:56:
* DarkX wil dan ook een code voor m'n spongecheer
\▓/
[afbeelding]
Maar(met kleinde o) is toch net zo gemakkelijk als \o/?
[ Voor 9% gewijzigd door Remy op 17-02-2004 11:59 ]
Hehehe, I know, zo handig is die code ook weer nietReemF schreef op 17 februari 2004 @ 11:58:
[...]
Zit nog niet in ReactSoms zijn dingen zo simpel hè
![]()
Er zitten nu al 34 smileys in de standaardreply, die automatisch geparsed worden, evenals een paar 'hidden' smileys, zoalsen
die er ook in zitten. Misschien dat de \o/ ook geïmplementeerd gaat worden, wie weet
[...]
Je kan het ook overdrijven DarkXAnders zit GoT straks vol met 100en smileys, volgens mij is het hier nog altijd niet onzinforum.nl
Maar ik zie trouwens niet in wat cheerleaders WEL met got te maken hebben, imo mogen er best minder smileys ipv meer
* DarkX spamt gelijk nog meer smilies

* DarkX weer uitgespamt voor vandaag.
[ Voor 20% gewijzigd door DarkX op 17-02-2004 12:06 ]

1
2
3
4
5
| *; = love siley d:)b = hands up ^) = married :w = waving out <+:) = sint |
Meer "onvermelde" smilies zijn er niet dacht ik
[ Voor 25% gewijzigd door Beekforel op 17-02-2004 12:17 ]
Mjah, die cheerleader heeft inderdaad niet zoveel met GoT te makenDarkX schreef op 17 februari 2004 @ 12:04:
...
Maar ik zie trouwens niet in wat cheerleaders WEL met got te maken hebben, imo mogen er best minder smileys ipv meer
Over dat minder smileys ipv meer: Ik denk dat je dan het doel van smileys eventjes uit het oog verliest: een stuk text kracht bijzetten. Normaal in real life doe je dat met gezichtsuitdrukkingen, of anders de vorm/kracht van je stem, lichaamshouding, of een combinatie. Maar hier op het forum is dat allemaal niet te zien. Om te voorkomen dat text dan verkeerd geïnterpreteerd wordt, zijn smileys uitgevonden om die text dus te ondersteunen. Voorbeeldje:
1. Damn, dat was me het dagje wel
2. Damn, dat was me het dagje wel

3. Damn, dat was me het dagje wel
Drie exact dezelfde zinnen, met drie 'extreme' smileys, die daarmee aangeven dat bij 1. het een goeie dag was, bij 2. vermoeiend, en bij 3. een niet al te fijne dag. Minder smileys zou dus de mogelijkheid tot het ondersteunen van text kunnen beperken

Vierkant is zo uit de tijd

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Dat kan je zelf toch ook processenDarkX schreef op 17 februari 2004 @ 11:56:
* DarkX wil dan ook een code voor m'n spongecheer
\▓/
[afbeelding]
Maar(met kleinde o) is toch net zo gemakkelijk als \o/?
1
| javascript:void( document.getElementById('messageBox').value = document.getElementById('messageBox').value.replace(/\\▓\//g,"[img]http://members.home.nl/rschreurs/spongecheer.gif[/]") ) |
Bovenstaande code toevoegen aan je favorieten en klaar is DarkX.
Deze werkt overigens alleen in het reply venster (dus geen quick-reply)
[ Voor 12% gewijzigd door BtM909 op 17-02-2004 12:33 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Uhu, je hoort me het nut van smileys niet ontkennen. Maar ik vind ze lang niet allemaal even uitdrukkingsgevoelig imoReemF schreef op 17 februari 2004 @ 12:09:
[...]
Mjah, die cheerleader heeft inderdaad niet zoveel met GoT te maken
Over dat minder smileys ipv meer: Ik denk dat je dan het doel van smileys eventjes uit het oog verliest: een stuk text kracht bijzetten. Normaal in real life doe je dat met gezichtsuitdrukkingen, of anders de vorm/kracht van je stem, lichaamshouding, of een combinatie. Maar hier op het forum is dat allemaal niet te zien. Om te voorkomen dat text dan verkeerd geïnterpreteerd wordt, zijn smileys uitgevonden om die text dus te ondersteunen. Voorbeeldje:
Drie exact dezelfde zinnen, met drie 'extreme' smileys, die daarmee aangeven dat bij 1. het een goeie dag was, bij 2. vermoeiend, en bij 3. een niet al te fijne dag. Minder smileys zou dus de mogelijkheid tot het ondersteunen van text kunnen beperken<< zie weer een smiley
Ow, en de
DaPet> Vierkant is hip

[ Voor 8% gewijzigd door DarkX op 17-02-2004 12:36 ]
Verwijderd

Mag voor mij part ook wel opgenomen worden in GoT
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 12:52 ]
Kheb t nog niet zien staan in de rest van 't topic, maar over 't algemeen wordt *\o/* aangezien alsReemF schreef op 17 februari 2004 @ 11:52:
[...]
Die \o/ is een andere hoor, niet de worshipsmiley. \o/ is de cheer-smiley: [afbeelding] En ook de Daniel \o/ inderdaad

Ehm... Dat was toch \\o en dan \o/ en dan o// op een rijtje??Osiris schreef op 17 februari 2004 @ 13:29:
[...]
Kheb t nog niet zien staan in de rest van 't topic, maar over 't algemeen wordt *\o/* aangezien als [afbeelding] hoor
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Beekforel schreef op 17 februari 2004 @ 12:05:
![]()
![]()
![]()
![]()
code:
1 2 3 4 5 *; = love siley d:)b = hands up ^) = married :w = waving out <+:) = sint
Meer "onvermelde" smilies zijn er niet dacht ik

1
| 7(8)7 |
Trouwens, de
1
2
| :9~ :~ |
1
2
| :* :> |
[ Voor 17% gewijzigd door BalusC op 17-02-2004 15:17 ]
Verwijderd

komt van free-dc.org

Net wat DarkX zegt, die heeft geen 'GoT-hoofd'Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 15:18:
Deze zou ook op GoT nog wel van toepassing kunnen zijn, als je pc niet echt meer naar teverdenheid presteert.
[afbeelding]
komt van free-dc.org
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Maar hij is wel veelzeggend . . . . toch . . . . met allen die een PC hebben die een beetje te ver is ge oc-ed ?
hoofd is rond, maar in 3d achtig iest, is dat het probleem?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 15:23 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Even iets anders, waarom is
Die's gewoon wat donkderder doordat er zoveel zwart in zit gok ik.. Misschien vallen de waardes wel aan te passen naar geel ipv oranjeDarkX schreef op 17 februari 2004 @ 15:24:
G_M_C> Je ziet toch dat dat hooft een totaal andere stijl heeft als de rest hier?
Even iets anders, waarom iseik in zo'n andere stijl?
* DarkX is nogsteeds niet duidelijk wat dat ding nu moet voorstellen. Biggrin heettie, maar het lijkt op vanalles maar niet op een grijns

Hmm, is ook niet alles, maar lijkt wel al meer op een grijns. Ik pruts nog ff
[ Voor 26% gewijzigd door DarkX op 17-02-2004 15:46 ]
* DarkX vind Jack Nicholson ook nooit vriendelijk kijken als ie grijnst
4. Damn, dat was me het dagje welReemF schreef op 17 februari 2004 @ 12:09:
Drie exact dezelfde zinnen, met drie 'extreme' smileys, die daarmee aangeven dat bij 1. het een goeie dag was, bij 2. vermoeiend, en bij 3. een niet al te fijne dag.

Lijkt me niet eens zo'n onredelijke aanvulling?
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Als we dan toch bezig zijn: :w en :bye zijn allebeiBalusC schreef op 17 februari 2004 @ 15:15:
[...]
code:
1 7(8)7
Trouwens, deis niet de enige smile met een dubbele code:
code:
1 2 :9~ :~
code:
1 2 :* :>

{signature}
Goh, leuke dag gehad?Damn, dat was me het dagje wel

Vind ik dan ook nuttig hoor
Verwijderd
maar...maar......DarkX schreef op 17 februari 2004 @ 16:02:
Ja, maar iemand die grijnst kijkt toch ook nooit echt 100% vriendelijk? Dan is het een glimlach
* DarkX vind Jack Nicholson ook nooit vriendelijk kijken als ie grijnst
ik vind m er ook niet uitzien hoor, maar een grijns is t zeker niet....
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 10:31
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Ik vind het wel grappigVerwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 16:53:
[...]
maar...maar......moet toch een schaterlach voorstellen? zoiets als: LOL....??
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 16:53:
[...]
maar...maar......moet toch een schaterlach voorstellen? zoiets als: LOL....??
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Heb em ooit gemaakt omdat iemand hem hier mistte, daarna is ie echter niet toegevoegd. Maar ik blijf gewoon spammen
Ow wacht, dat was jij
Volgens mij heeft iemand em inmiddels al als icoon.
[ Voor 6% gewijzigd door DarkX op 18-02-2004 14:05 ]

[ Voor 3% gewijzigd door Basszje op 18-02-2004 14:15 ]
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
meen je dat?Basszje schreef op 18 februari 2004 @ 14:15:
Ik mis hier op zich wel deen de
van Fok!. De stuiterende Ja en Nee smileys
ik vind die vaak een negatieve indruk geven aan discussies, immers ze bevestigen enkel 'ik ben het daarmee eens/oneens' op een opvallende manier zonder dat het verder aanzet geeft tot argumentatie (en ook meestal zonder enige argumentatie/onderbouwing worden toegepast)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
RM-rf schreef op 18 februari 2004 @ 14:38:
[...]
meen je dat?
ik vind die vaak een negatieve indruk geven aan discussies, immers ze bevestigen enkel 'ik ben het daarmee eens/oneens' op een opvallende manier zonder dat het verder aanzet geeft tot argumentatie (en ook meestal zonder enige argumentatie/onderbouwing worden toegepast)

ben gewoon in het algemeen tegen de 3 bovenstaande dingen.
slaps -]December[- enzo
[ Voor 10% gewijzigd door disjfa op 18-02-2004 14:56 ]
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Jaren terug was de opmerking I'm with stupid er al, waarom dat ineens op GoT zo overdreven doorbreekt snap ik ook niet. * DarkX vind het heir altijd klein beetje vervelend dat zoiets nooit met mate gebruikt kan worden, ragegevoeligheid van GoT ligt er hoog
Net ff inelkaar geklikt:Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 15:18:
Deze zou ook op GoT nog wel van toepassing kunnen zijn, als je pc niet echt meer naar teverdenheid presteert.
[afbeelding]
komt van free-dc.org

Code hiervoor zou dan ||:( ofzo kunnen worden
zit een foutje in, weet ik
PicServer is weer bagger, eigen spiegeltje dan maar:

[ Voor 12% gewijzigd door KompjoeFriek op 18-02-2004 15:35 ]
Mee eens. Ik denk niet dat het bijdraagt. Waarschijnlijk posten mensen alleen maar een smillie en laten ze eerder de onderbouwing van hun post weg.DarkX schreef op 18 februari 2004 @ 14:52:
Die vind ik ook vrij irritant, als je dan een stelling poneert, krijg je 10x dat domme jaknikkertje of neeschuddertje te zien
http://hawvie.deviantart.com/
dit lijkt meer op iemand die verrast is iets te zien oid..vooral door die rode wangen.
leoaq.fm // Jeune Loop