Toon posts:

[Adobe Acrobat] hyperlink

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag was: Hoe kan je in een pdf document een link maken zodat die link een ander pdf document opent, en dat zonder het bronbestand te sluiten.?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Lees ik het nu verkeerd of had je daar al zelf een antwoord op gevonden in Adobe Distiller: pdf's linken ?
offtopic:
Zou je dat er in dat topic ook even bij willen zetten dmv. de edit knop? Leerzaam voor anderen & goed voor de search. Thanks :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, je leest het niet verkeerd.

In al mijn euforie schreef ik een edit maar die oplossing bleek uiteindelijk ook niet wat ik echt wilde bekomen...

Bedoeling: je hebt een hoofdbestand met daarin de links; je klikt in het hoofdbestand op een link en dan opent Acrobat vervolgens het bestand dat achter de link zit. Struikelblok hier is wel: Acrobat sluit het hoofdbestand iedere keer je op een link klikt... wat ik dus absoluut niet wil!

Mijn idee is dus een hoofdbestand vol met links dat altijd openstaat, vanwaaruit je kunt kiezen welke bijkomende bestanden je wil laten zien.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 15:19 ]