Toon posts:

[W2K] Register import mislukt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg deze melding: "Not all data was successfully written to the registry. Some keys are open by the system or other processes" bij het importeren van een reg bestand die de volgende key importeerd: HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Mup\DisableDfs

Weet iemand welke service ik moet stoppen om deze key te kunnen importeren?

Alvast bedankt :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Krijg je deze melding altijd?
Kan je hem wel met de hand (via regedit) toevoegen?

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 17 februari 2004 @ 10:57:
Krijg je deze melding altijd?
Ja
elevator schreef op 17 februari 2004 @ 10:57:
Kan je hem wel met de hand (via regedit) toevoegen?
Dat lukt wel ja, alleen via script werkt deze niet. Niet met de import optie van regedit en niet met een kix commando.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 11:02:
Dat lukt wel ja, alleen via script werkt deze niet. Niet met de import optie van regedit en niet met een kix commando.
Weet je zeker dat je het handmatig, en automatisch wel op dezelfde PC probeert? Je probleem klinkt mij eigenlijk meer in de oren ofdat je probeert via een registry script deze wijziging te pushen - je hebt echter (bijna altijd) administrator rechten nodig om keys in HKEY_LOCAL_MACHINE te mogen aanpassen.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is zowel bij het inloggen als administrator (met ook local admin rechten) als bij een user... Dus dat kan het volgens mij niet zijn...

• in use?
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-04 11:20
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 11:02:
Als het handmatig wel lukt, dan heb je misschien een typ-foutje in je script gemaakt?
Misschien eerst met kix het Addkey commando gebruiken en daarna WriteValue.

Verwijderd

Topicstarter
in use? schreef op 17 februari 2004 @ 14:13:
[...]

Als het handmatig wel lukt, dan heb je misschien een typ-foutje in je script gemaakt?
Misschien eerst met kix het Addkey commando gebruiken en daarna WriteValue.
Script is gewoon een .reg bestand ge-exporteerd uit regedit (onbewerkt). Dus daar kan geen type fout inzitten.

Kix heb ik idd ook gebprobeerd, ook met eerst addkey en dan write value... maar helaas.
Pagina: 1