RA2 Seals level allies (level 8 geloof ik)

Pagina: 1
Acties:

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Topicstarter
Ik moet hun Prism technology kaputten, geen probleem, maar dan...

Ik moet iets beschermen of iets anders doen.

Is het nou gewoon de bedoeling dat ik gewoon alles van hun sloop????
Dit gaat nogal lastig met die seals tegen die tanks! geen schijn van kans, misschien als ik hard door probeer, maar dan moet ik wel weten dat dat ook de bedoeling is natuurlijk.

www.nintendocasemods.com

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:22

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

alles mollen... Maar je kunt die vrijheids strijders bevrijden// heb je gelijk een paar tanks (en als je die de hele tijd die flat tracks laat mollen zijn ze zo elite => repareren zichzelf).. Verder is er linksboven ook een vliegveld...

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Topicstarter
ja 2 kut tanks, die heli is wel handig, kan ik mooi ongestoord die vaatjes van alle kanten knallen, als ik iets van hun inneem nemen ze het meteen weer terug ;(

btw wat zijn flat tracks?? die flacktanks?, bij mij komen er alleen maar ventjes naar buiten, geen tanks. Die ventjes killen zo moeilijk met een van mijn tanks.

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Tegen die ventjes heb je seals ! En nog wel 5 ! Eentje is meer dan genoeg tegen een horde mannetjes.

Eerst tankjes en mannetjes laten trainen en dan ben ik via linksonder (muurtje kapot knallen) de basis ingegaan, gebouwen innemen,
Seals verdelen en die tanks hakken met tanks die je zelf snel maakt.
Als eenmaal alle enemy units doodzijn is het gewoon een kwestie van voorzichtig die gebouwen opruimen... (uitkijken voor Tesla's dus!)

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Als je die prisma towers hebt kan je ook tesla reactors innemen zodat die prisma towers gaan werken, verder kan je je infanterie in die tempel stoppen, die schieten dan wel de tanks neer, evt. vijandelijke tanks daarheen lokken met 1 van je eigen units.

Prepare for unforeseen consequences

Verwijderd

Ligt er een beetje aan op wat voor niveau je speelt, op easy kan je gewoon massaal aanvallen via de linkerkant.
Op hard is het level best iri vond ik, maar ik nam het vliegveld linksboven in en ging daar een beetje zitten 'campen' tot ik een redelijk legertje para's had. Daarna molde ik hun kamp gewoon stukje bij beetje met nieuwe paratroopers en maakte ik het af met het legertje dat ik over had.
Pagina: 1