HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Hier en daar wat geschaafd.
[ Voor 38% gewijzigd door Longbeard op 17-02-2004 09:47 ]
Een mod-top100? Waar is die te zien?Teckna schreef op 17 februari 2004 @ 10:46:
gister ook al doorheen geweest, ondertussen staan er weer een aantal reacties bij. ik gooi ook wel weer wat modpuntjes in de zak aangezien het toch wat onbehoorlijk is dat ik niet eens meer in de top100 stond
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Wauw! In ieder geval bedankt.Harm schreef op 17 februari 2004 @ 11:02:
[...]
In PMO. Jij stond op de vierde plek met 51,7 mods per dag.
[ Voor 1% gewijzigd door Polaris op 17-02-2004 13:34 . Reden: typo ]
In principe wilde ik dat soort dingen graag binnen PMO houden. Maar voor een LM maak ik graag een keer een uitzondering. In de afgelopen vier maanden (December 2003, November 2003, Oktober 2003 en Januari 2004) heb je 6199 moderaties gedaan. Daarmee was je de op drie na meest actieve modder. Dit correspondeert grofweg met 52 moderaties per dag. Vergeleken met de periode daarvoor ben je met een plekje gedaald. In die drie maanden (Juli, augustus en september 2003) waren er slechts twee mensen die meer moderaties hebben uitgedeeld.
Dilemma is uiteraard dat je info in PMO hebt staan en zo'n hitlijst (of welke hitlijst dan ook) staat op hidden fora omdat het hidden data is. Zodoende blijft het hidden en doen 'we' in principe geen uitspraken.
Aan de andere kant; hierzo hebben we mensen die betreffende toegang niet hebben, maar wel acief meedoen, meedenken en meediscusseren. IMHO is het nogal demotiverend om 1richtingsverkeer te hebben en data verborgen houden voor noeste medewerkers.
Misschien moeten we hier een soort verzoeknummerlijst van maken oid, of iets anders voor verzinnen want dit gaat niet werken vrees ik.
G33rt staat vlak boven Polaris, derde stek met gemiddeld 58,0 per dag (6958 totaal) en * Delerium waardeert deze inzet enorm (* Delerium bungelt ergens onderaan).
Moeten we ff pragmatisch oplossen. Zoals ik al aangaf kunnen we voor PM's prima een uitzondering maken. Maar daar houdt het dan ook op.Ecteinascidin schreef op 17 februari 2004 @ 13:02:
Nu ben ik er een beetje mee 'an.
Dilemma is uiteraard dat je info in PMO hebt staan en zo'n hitlijst (of welke hitlijst dan ook) staat op hidden fora omdat het hidden data is. Zodoende blijft het hidden en doen 'we' in principe geen uitspraken.
[...]
De info had ik overigens al naar G33rt per push message gestuurd.
Je bedoeld LM'sKeX schreef op 17 februari 2004 @ 13:21:
[...]
Moeten we ff pragmatisch oplossen. Zoals ik al aangaf kunnen we voor PM's prima een uitzondering maken. Maar daar houdt het dan ook op.
OK, leggen we daar de grens.
[Switching LA-modus-on]KeX schreef op 17 februari 2004 @ 13:21:
[...]
De info had ik overigens al naar G33rt per push message gestuurd.
Kan zoiets niet per mail? Ik vind zo'n pushmessage zo dwingend. Hoe kun je iemand nou dwingen akkoord te gaan met het feit dat hij de derde plaats wat betreft aantal moderaties bezit?

[/meligheid]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Ey Kexje, hoeveel modpuntjes doe jij eigenlijk in een week?
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Tsjezus, LA-meubel giganticus, hij vraagt er toch zelf om!!!Superdeboer schreef op 17 februari 2004 @ 14:25:
[...]
[Switching LA-modus-on]
Kan zoiets niet per mail? Ik vind zo'n pushmessage zo dwingend. Hoe kun je iemand nou dwingen akkoord te gaan met het feit dat hij de derde plaats wat betreft aantal moderaties bezit?![]()
![]()
[/meligheid]

KeX draait op een redelijk stabiele 6e plaats met 5527 puntjes. Ik stond de periode daarvoor 10e.Alex de Groot schreef op 17 februari 2004 @ 15:59:
Hmmmz, met de stats die Kex mij gister meldde(nog geen 100 modpoints erdoorheen in ruim 6 weken) zal ik de top 100 wel niet halen. Gister echter een flink duitje in het zakje gedaan en vandaag doe ik mijn best om nog wat draadjes onder handen te nemen
Ey Kexje, hoeveel modpuntjes doe jij eigenlijk in een week?
Een algemeen all time overzicht heb ik niet. Ik weet dat ik in 2002 zo'n 12500 moderaties heb gedaan. Voor 2001 verwacht ik een iets hoger aantal en 2003 ook weer. Het zal me niet verbazen als ik richting 50000 T.net moderaties ga inmiddels. Maar ik heb niet zulke hoge pieken. Elke week zo tussen de 200 en 300 moderaties. Kan ook niet naast Powermodden, een drukke baan, modden TMF, klooierij met PMO, wat overige geneuzel, een vriendin en een actief sport en sociaal leven.
In de tijd van mijn studie, tot eind 2001, draaide ik wekelijks wel 600 puntjes/week in een goede week.
druk?KeX schreef op 17 februari 2004 @ 16:26:
modden TMF,
Sjaa, ik weet niet. Modden is iets wat je vrijblijvend doet of zou moeten doen. Indien je denkt (en ik bedoel dat je van jezelf vind) dat je moet modden, dan gat het een tijdje goed, maar dan na een tijdje krijg je een dip. Dan moet je het opbrengen om reacties te lezen, mods te plaatsen. Volgens mij is zo'n negatieve spiraal dan snel doorgezet en vind je in no-time er geen bal meer aan. IMHO zonde, want het is toch echt vrijblijvend en meestal is de kleine bijdrage datgene wat de lange duur kan doorstaan.
Persoonlijk ben ik dan een passief modder, in mijn topweken waarin ik supergemotiveerd was kwam ik dus niet in de buurt van 600 per week. Misschien is dat omdat ik pas mod als er een niveauverschil gedaan moet worden (dus vrijwel nooit 0-gemodereerd behalve om de modQ, enfin), misschien omdat ik werk op het lab en de chemie wel degelijk enorm veel aandacht vraagt. In modhitlijsten kom ik niet zo hoog maar persoonlijk heb ik daar weinig last van. Ik PM overigens liever, dus draai ik 2 dagen oude draden door en haal eventueel de draad uit de modQ.
Luie hond misschien, maar wel eentje die na 3.5 jaar nog rondloopt.
Helemaal mee eens hoor. Bij mij wisselt het wel enorm. Daarom zeg ik ook gemiddeld zo'n 200 a 300 per week. Maar die kunnen ook gewoon in één of twee dagen uitgedeeld zijn. En met modden TMF heb ik het niet druk, maar ik hou het wel continu in de gaten om er te zijn als dat nodig is. Hoort erbij IMO. Maar al met al bij elkaar kost het best tijd. Maar die heb ik er dan ook wel voor over. Ik houd het hier namenlijk ook al akelig lang vol.Ecteinascidin schreef op 17 februari 2004 @ 16:48:
[...]
druk?
Sjaa, ik weet niet. Modden is iets wat je vrijblijvend doet of zou moeten doen. Indien je denkt (en ik bedoel dat je van jezelf vind) dat je moet modden, dan gat het een tijdje goed, maar dan na een tijdje krijg je een dip. Dan moet je het opbrengen om reacties te lezen, mods te plaatsen. Volgens mij is zo'n negatieve spiraal dan snel doorgezet en vind je in no-time er geen bal meer aan. IMHO zonde, want het is toch echt vrijblijvend en meestal is de kleine bijdrage datgene wat de lange duur kan doorstaan.
Dat verhaal klinkt bekend.KeX schreef op 17 februari 2004 @ 16:56:
Helemaal mee eens hoor. Bij mij wisselt het wel enorm. Daarom zeg ik ook gemiddeld zo'n 200 a 300 per week. Maar die kunnen ook gewoon in één of twee dagen uitgedeeld zijn. En met modden TMF heb ik het niet druk, maar ik hou het wel continu in de gaten om er te zijn als dat nodig is. Hoort erbij IMO. Maar al met al bij elkaar kost het best tijd. Maar die heb ik er dan ook wel voor over. Ik houd het hier namenlijk ook al akelig lang vol.
Voordat ik wat meer verantwoordelijkheden kreeg volgde ik eigenlijk alle draadjes in TMF en modde ik zoals het me uitkwam. Sinds dat de nieuwe HG is opgericht en ik op de achtergrond meer dingen ben gaan doen heb ik bijna niet meer gemod, ondanks dat ik wel alle draadjes in TMF volgde (nog steeds trouwens
Bloed kruipt toch waar het niet gaan kan blijkt dan wel.
-=edit=-
Overigens beschouw ik mezelf nog steeds als rookie als ik naar Ectein en KeX kijk, maar ik heb het idee dat ik hier ook al een behoorlijk lange tijd rondstruin.
[ Voor 8% gewijzigd door Renegade op 17-02-2004 17:03 ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Wat is lang? mijn eerste n00b acties deed ik hier ook al in 2000 (daar is nog een |IA van overgeblevenRenegade schreef op 17 februari 2004 @ 17:02:
[...]
-=edit=-
Overigens beschouw ik mezelf nog steeds als rookie als ik naar Ectein en KeX kijk, maar ik heb het idee dat ik hier ook al een behoorlijk lange tijd rondstruin.
[ Voor 5% gewijzigd door Teckna op 17-02-2004 17:06 ]

Echter, sinds kort weer begonnen, helaas meer dan 420 per week zal er niet in zitten.
[ Voor 3% gewijzigd door Longbeard op 17-02-2004 17:21 ]
Molicepetten uitreikingTeckna schreef op 17 februari 2004 @ 17:06:
Wat is lang? mijn eerste n00b acties deed ik hier ook al in 2000 (daar is nog een |IA van overgebleven) en mijn eerste tmf stapjes in 2002 (na eerst een periode van lurken)
Dat waren mijn eerste stapjes op TMF doordat ik eens aan het neuzen was in #tmf. Daarvoor lurkte ik al wel in TMF, maar reageren deed ik er niet, alhoewel ik toen ook al modde. De rest is zeg maar geschiedenis.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Zie ook Lieve modjes/Powermod afscheid & welkom :)
en ook ik was een lurker die nog niet erg lang mod, vind ik zelf
[ Voor 24% gewijzigd door G33rt op 17-02-2004 18:33 ]
Probeer vanaf nu iig om geen modpoints meer te laten evrlopen, dat is hetgene wat ik altijd zonde heb gevonden...
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Hoho, ik lurk alleen daar hè, daardoor leer ik dat soort dingen.KeX schreef op 17 februari 2004 @ 16:26:
[...]
Tsjezus, LA-meubel giganticus, hij vraagt er toch zelf om!!!![]()
Actieve deelname laat ik liever aan anderen over, die kunnen dat veel beter.

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Verwijderd
Wow! Daar sta ik nog in!Renegade schreef op 17 februari 2004 @ 17:42:
[...]
Molicepetten uitreiking
Dat waren mijn eerste stapjes op TMF doordat ik eens aan het neuzen was in #tmf. Daarvoor lurkte ik al wel in TMF, maar reageren deed ik er niet, alhoewel ik toen ook al modde. De rest is zeg maar geschiedenis.
Heeeh, dat waren de tijden...
Kom op, bescheidenheid is oké, maar je kunt te ver gaanSuperdeboer schreef op 17 februari 2004 @ 20:45:
[...]
Hoho, ik lurk alleen daar hè, daardoor leer ik dat soort dingen.![]()
Actieve deelname laat ik liever aan anderen over, die kunnen dat veel beter.
Je bent gewoon een full-time lurker
- Giphart