Toon posts:

[IE] knoppen op websites werken niet

Pagina: 1
Acties:
  • 572 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op het moment dat ik op een knop druk op een website, bijvoorbeeld 'zoek' bij de searchfunctie hier, of bij 'vind reis' in de ns reisplanner gebeurd er helemaal niets!
In eerste instantie dacht ik aan een java probleem, maar ook na het installeren van de juiste software blijft dit probleem. Het vreemde is ook dat dit probleem van de ene op de andere dag is ontstaan zonder dat ik iets heb gedaan met mn systeem. Wie weet de oorzaak en/of oplossing
Ps. Heb mn systeem toevallig vorige week helemaal opnieuw geinstalleerd dus heb daar eigelijk niet zo'n zin meer in!

• Jappo112
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-08 00:55
Welke browser gebruik je? En heb je daarvan wel de nieuwste versie?

Verwijderd

Topicstarter
Zoals gezegd vorige week alles nieuw geinstalleerd en dus ook de nieuwste updates (behalve die van deze week voor XP want dat werkt dus niet.)
Browser is IE6

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Waarschijnlijk is dit inderdaad een JavaScript probleem - dus een probleem met Internet Explorer, en vragen daarover horen in Software Algemeen thuis :)

Verder - kijk eens naar je firewall / anti-virus software / proxyserver ofdat die geen corrupte content aanleverd, en uiteraard - scan even op spyware :)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

popup blocker? (ws Norton firewall oid; die overschrijft de javascript window.open method)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, bovenstaande ideeen geven geen resultaat

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je zegt "java probleem" en dat je software hebt geïnstalleerd (ik neem aan de Java engine dan). Maar jouw probleem lijkt me een JavaScript probleem. Staat javascript wel ingeschakeld?

Als ik me niet vergis deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/JScript.gif

Extra -> Internetopties -> Beveiliging -> Aangepast niveau

En onthou dus vanaf nu: Java IS NIET Javascript... ;)

[ Voor 41% gewijzigd door RobIII op 19-02-2004 12:56 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Ja, daar heb ik ook al zitten kijken, en dat staat allemaal op ingeschakeld.
Het vreemde is ook dat dit van de een op de andere dag is opgetreden, zonder dat ik in de instellingen heb zitten rommelen, of een prog heb geinstalleerd.
En ik heb ook geen virus volgens Norton...

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-08 10:23

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 13:02:
Ja, daar heb ik ook al zitten kijken, en dat staat allemaal op ingeschakeld.
Het vreemde is ook dat dit van de een op de andere dag is opgetreden, zonder dat ik in de instellingen heb zitten rommelen, of een prog heb geinstalleerd.
En ik heb ook geen virus volgens Norton...
En wat zegt Ad-Aware/SpyBot S&D? Zie ook deze howto :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Is spyware weer iets anders dan een virus, heb je daar weer een andere scanner voor nodig?

(wordt een beetje moe van alle add-ins die je tegenwoordig nodig hebt om te zorgen dat de computer een beetje fatsoenlijk loopt!)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, wel wat spyware kunnen vinden (niet zo veel) maar het repareren hiervan heeft geen invloed gehad op mijn probleem. Andere opties, of wordt het toch weer formatteren en installeren (vorige week ook al gedaan!)?

Verwijderd

Topicstarter
Even een update:
Het blijkt dat alleen 'submit' knoppen niet werken,
als er een andere functie onder zit werkt het wel!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je deze optie al ingeschakeld?

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IESettings.GIF

Probeer ook eens je beveiligings-settings te resetten.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Geen verandering/resultaat...
Wordt het dan toch weer herinstalleren?

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Laat eens de eerste en laatste 10 regels code zien van een site waar je dit probleem hebt?

(view | source...)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Verwijderd

Topicstarter
bijvoorbeeld ns.nl

eerste 10:
html>
<div id="tDIV" style="background-color:000066;">
<a href="http://www.ns.nl/toegankelijk/home/home.pl"><font color="#000066">Link naar de toegankelijke site</font></a>
</div>
<head>
<title>Nederlandse Spoorwegen: Binnenland</title>
<script language="JavaScript" src="../js/lib_layers.js"></script>
<script language="JavaScript" src="../js/menu.js"></script>
<script language="JavaScript" src="../js/stp.js"></script>
<script language="JavaScript1.2">
<!-- JAVASCRIPT

laatste 10:

</form>
</div>

<!-- ***** Dummy height for IE ***** -->
<div id="dummyDIV">[img]"../graphics/x.gif"[/img]</div>

<!-- ***** top background ***** -->
<div id="viewDIV"><nobr>[img]"../graphics/ifix/ifix_bih_pers1land1.jpg"[/img][img]"../graphics/ifix/ifix_bih_land1.jpg"[/img]</nobr></div>

</body>
</html>

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ziet er iig niet uit alsof een third-appl. je pagina vernaggelt... En met browsers zoals: Mozilla of FireFox heb je dit probleem niet?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 12:48:
Helaas, bovenstaande ideeen geven geen resultaat
Heb je een firewall of proxyserver tussen jou en het internet zitten? Heb je op virussen en spyware gescand?

Verder wel een raar probleem. Heb je hetzelfde als je de website toevoegd aan de vertrouwde websites? En wat als je de pagina vanaf je harde schijf opent?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1